Dodaj do ulubionych

ogrzewanie mieszkania piec dwufunkcyjny

03.03.14, 00:11
Witam,
mam pytanie odnośnie kosztów ogrzewania, mam w mieszkaniu piec dwufunkcyjny na ogrzewanie domu i wody. Właśnie dostałam fakturę za okres od sierpnia do lutego na kwotę 900 zł. Mieszkam sama na swoich 46 m2 a po otwarciu listu prawie upadłam. Czy to są realne koszty korzystania z tego pieca czy gdzieś popełniłam błąd? Fakt że nigdy nie dowiadywałam się jak korzystać z tego pieca, więc zazwyczaj mam na ogrzewanie wody ustawione comfort, czyli, że piec utrzymuje temperaturę wody na jakimś poziomie by przy odkręceniu kurków długo się nie nagrzewała ( w instrukcji było napisane że tak jest opłacalnie) a jeśli chodzi o grzejniki to na 4 poziomie na piecu a same grzejniki to zależy od pomieszczenia ale tak mniej więcej 3-4 kreska.

Jest to moje pierwsze mieszkanie, więc nie mam doświadczenia a tym bardziej nie znam się na piecach gazowych, więc proszę o opinię...

Pozdrawiam
Obserwuj wątek
      • tomradowski0 Re: ogrzewanie mieszkania piec dwufunkcyjny 12.01.16, 15:05
        Baxi ma swój oficjalny sklep internetowy baxi.com.pl/
    • wiol_anka Re: ogrzewanie mieszkania piec dwufunkcyjny 04.12.14, 09:35
      Nie wydaje mi się by to był duży koszt...
    • sylwesterbb Re: ogrzewanie mieszkania piec dwufunkcyjny 24.02.16, 16:36
      Sądzę,że warto było by wymienic piec na inny. Nie myślałaś o tym, by jako sposób ogrzewania wybrać węgiel kamienny? Bo opał w taki sposób nie jest aż tak drogi jak się wydaje.
    • rafalcichocki Re: ogrzewanie mieszkania piec dwufunkcyjny 22.08.16, 12:21
      Witam,