Dodaj do ulubionych

Podłogi i Drzwi - RuckZuck Warszawa

24.02.14, 08:55
Szanowni Państwo,
Salon oferuje najszerszy na rynku wybór podłóg laminowanych, podłóg drewnianych, drzwi wewnętrznych oraz materiałów wykończeniowych. Decyzję o zakupie odpowiednich modeli i wzorów ułatwiają nie tylko fachowe porady pracowników RuckZuck, ale także duże i przejrzyste ekspozycje asortymentu stale wzbogacanego o najnowsze kolekcje. W ramach kompleksowej obsługi klienta, oferujemy również transport oraz montaż zakupionych podłóg i drzwi.

Telefon: 022 744 09 17
Adres sklepu: ul. Malborska 51-53, Warszawa, 03-286
Godziny otwarcia: poniedziałek - sobota: 10.00 - 21.00 niedziela: 10.00 - 18.00
Edytor zaawansowany
  • 24.02.14, 09:00
    Aktualna oferta paneli podłogowych znajduje się pod adresem: ruckzuck.pl/panele-pod.html
  • 28.04.14, 15:25
    Ja tez jestem klientką Platinium Design i na pewno nie miałam takich nieprzyjemnych przygód.U mnie wszystko poszło sprawnie, zadnych problemów z wymiarem i potem z montażem. Jestem zadowolona, bo też długo szukałam odpowiednich drzwi i tutaj własnie na takie trafiłam.
  • 19.03.14, 08:40
    Szanowni Państwo, duży wybór, ładny salon to nie wszystko.
    Musi za tym iść jakość i szacunek do klienta a tu niestety praktyki są skandaliczne i nie macie się czym pochwalić.
    Kupiłem u Was pięć drzwi firmy Platinum Design, przy montażu okazało się, że ościeżnice są porysowane a jedno skrzydło źle zmierzone i to pomimo tego że Wasz specjalista był u mnie na pomiarach dwukrotnie !!!....co dalej...właśnie mija dwa tygodnie od czasu kiedy zabraliście te drzwi do reklamacji i NIC, jeszcze wczoraj przed południem producent nie dostał kompletu dokumentów (zdjęć, formularza zgłoszenia reklamacyjnego) więc formalnie nie mógł odnieść się do reklamacji....W pierwszym tygodniu po reklamacji sympatyczny Pan Marcin z salonu na Malborskiej w Warszawie przekonywał mnie, że zrobił zdjęcia i wysłał zgłoszenie podczas gdy tego nie zrobił..cóż takie praktyki to u Was norma? Nawet sympatyczny Pan Marcin Kierownik Działu Reklamacji w Centrali nic nie wskórał, od czwartku 13/03 do wtorku 18/08 nie udało mu się wysłać formularza reklamacyjnego do producenta...stąd mój wniosek, że staje się zbędnym trybikiem w tej Waszej skostniałej strukturze Ruck Zuck.
    Zaraz zapewne okaże się, że firma, która produkuje, jak sama to określa ekskluzywne (porysowane) drzwi, ma własne procedury reklamacyjne, które też trwają, po czym będziemy czekać na transport kolejny tydzień lub dłużej bo przecież transport reklamacyjny realizuje się "przy okazji" i nikt nie chce "robić pustego przebiegu" - tak, to są słowa pracowników Platinum Design i Ruck Zuck.

    Podsumowując: RuckZuck okłamuje klientów, nie szanuje ich czasu, nie działa sprawnie w procesie reklamacji, ma kiepskich specjalistów od pomiaru drzwi. To są fakty Szanowni Państwo i będę to przypominał w każdym miejscu w sieci gdzie to tylko możliwe.

    Jacek P
  • 19.03.14, 08:55
    Małe sprostowanie: Kierownik Działu Reklamacji Ruck Zuck to Pan Krzysztof, a nie Marcin, wszystko inne bez zmian.
  • 17.07.15, 14:29
    Zastanawiamy się z żoną nad drzwiami Platinum model Girona widzielismy go na Bartyckiej w firmie Neo Art. Do Ruck Zuck podjechalismy zobaczyć tylko inne modele na ekspozycji. Z pracownikami nie bardzo mielismy możliwosc porozmawiać - chyba nikt nie był nami zainteresowany uncertain A salon fakt bardzo nowoczesny, robi wrażenie.
    Co mogę powiedzieć od siebie, na Bartyckiej Pani udzieliła nam chyba wyczerpujących informacji nt drzwi Platinum. Odrazu dostalismy ofertę i... teraz myslimy wink polecam ten punkt, po za tym mają też wiele drzwi innych producentów w sprzedaży, które swoim wyglądem też kuszą.
    Czy jest jakis użytkownik drzwi Platinum, który mógłby się wypowiedzieć w kwestii ich jakosci, użytkowania itp. Byłbym wdzięczny.
  • 17.07.15, 18:06
    Nie polecam. Drzwi mają słabą akustykę są puste w środku. Poza tym po 14 mc od montażu od spodu futryny odłazi mi lakier (puchnie) a podłoga nie jest narażona w tym miejscu na jakąś wyjątkowa wilgoć ot raz na tydzień jest zwyczajnie myta.
    Za takie pieniądze nie warto myślę że za około 2,2 tys od sztuki bo za tyle kupilem mozna znalezc lepsza jakość.
    Owszem są ładne robią wrażenie na gościach ale to jedyny ich atut.
  • 15.12.16, 16:10
    Ja się mogę wypowiedzieć o firmie Neo-Art z Bartyckiej. Fakt miła obsługa, duża wiedza o drzwiach, szybkie wyceny, ale są strasznie drodzy... W porównaniu do innych firm /przynajmniej na drzwi jakie ja wybrałam /8szt// dostałam cenę 20% wyższą!!! Na pieniądze to wyszło ponad 3000PLN róznicy między sprzedającymi. Moim skromnym zdaniem to przesada...
  • 31.08.14, 21:06
    Też nie polecam tego salonu. Ja u nich kupowałem panele do domu i mnie oszukali. Obiecują co innego a póżniej chcą dodatkowe pieniądze nie wiadomo za co. ODRADZAM
  • 15.07.15, 13:50
    Nie kupujcie tam. Terminy przesuwają wielokrotnie, ja bujałem się 1.5 miesiąca(plus 2 miesiące normalnego czekania) i co tydzień podawali mi nowy termin montażu. Kontakt beznadziejny.
  • 24.02.17, 13:28
    Dokładnie!!! Masakra. Ja już się z nimi użeram od października. I tak naprawdę rozgrzebali robotę i zostawili. Zero kontaktu, a jak już się uda to mówią, że jutro wyjaśnią i oddzwonią- oczywiście finał jest taki, że nie oddzwaniają i mają klienta w.....Ja mam już dosyć wydzwaniania i robienia z siebie idiotki. Szukam innej firmy. Szkoda mojego czasu i nerwów.
  • 15.11.15, 23:05
    Zdecydowanie podzielam opinię przedstawioną w powyższym wpisie.
    Mimo zapewnień o wysokiej jakości usług, współpraca z FIRMĄ RUCK ZUCK (salon przy ul. Malborskiej w Warszawie) okazuje się ciągiem katastrof.
    Podpisaliśmy umowę na montaż 2 szt drzwi wew na początku sierpnia 2015. Na umowie termin montażu to 5-6 tygodni.
    Mija już 14 tydzień i nie ma ani drzwi ani pieniędzy. Co więcej, firma nie jest w stanie określić terminu montażu.
    We wrześniu firma tłumaczyła opóźnienie uszkodzeniem jednej ościeżnicy podczas transportu. Cierpliwie czekaliśmy na informację, kiedy nastąpi montaż. Pod koniec października firma umówiła się na montaż, fachowcy przyjechali i w trakcie montażu zorientowali się, że ościeżnice nie pasują do skrzydeł. Ktoś coś źle zamówił? źle wyprodukował? do tej pory nie uzyskaliśmy od firmy żadnego wyjaśnienia, nawet słowa PRZEPRASZAM.
    Pieniądze wpłacone przed samym montażem (warunek z umowy), w mieszkaniu stoją zafoliowane 2 skrzydła i dalsze losy montażu nie są znane.
    Codziennie dzwonimy do firmy z pytaniem - kiedy? Codziennie ktoś obiecuje, że jak zdobędzie informacje to oddzwonią. Na obietnicach się kończy.
    Sytuacja patowa.

    Dlatego gorąco przestrzegam potencjalnych klientów przed korzystaniem z usług tej pseudo firmy. Chyba, że chcecie sobie zafundować dużą porcję nerwów i odczucie bycia traktowanym jak śmieć.
  • 12.12.15, 09:00
    Kompleksowymi remontami zajmujemy się od wielu lat.
    W swojej ofercie posiadamy szeroki zakres usług pozwalający zrealizować niemal każde zlecenie związane z wykończeniem lub przebudową domu, mieszkania czy biura. Do swojej pracy podchodzimy profesjonalnie i rzetelnie.

    www.facebook.com/malrempl
    www.malrem.pl
    Adrian Malesa 796 604 704

    Zakres usług Remonty Wykończanie wnętrz Doradztwo techniczne Malowanie Tapetowanie Hydraulika Elektryka Panele ścienne i podłogowe Ścianki K/G Układanie terakoty Układanie glazury Wyburzenia Ocieplenie budynków Inne

    ?#?firmaremontowaWarszawa?, ?#?kompleksoweremontyWarszawa?, ?#?usługiremontoweWarszawa?, ?#?remontmieszkaniaWarszawa?, ?#?remontyWarszawa?, ?#?remontyWarszawaBemowo?, ?#?remontyWarszawaWola?, ?#?usługiremontoweWarszawaWola?, ?#?usługiremontoweWarszawaBemowo?, ?#?remontywarszawacennik?, ?#?malowaniewarszawa?, ?#?glazurnikwarszawa?, ?#?remontywarszawatanio?, ?#?remontymieszkańwarszawa?, ?#?remonty?, ?#?firmaremontowa?, ?#?remontdomuwarszawa?, ?#?ociepleniawarszawa?, ?#?elewacjawarszawa?, ?#?kompleksoweremonty?, ?#?usługiglazurnicze?,

    Usługi Remontowe Warszawa
    Firma Remontowa Warszawa
    Usługi Remontowe Warszawa
    Firma Remontowa Warszawa
  • 24.02.17, 13:18
    Przestrzegam wszystkich przed zakupem w ruckzuck na Malborskiej. W październiku zakupiłam drzwi za około 20 tys zł. Myślałam, duża firma wszystko powinno pójść sprawnie... Dziś mamy koniec lutego, a prace niedokończone. Zero szacunku do klienta. Tysiące telefonów wykonanych do "panów kierowników", którzy obiecywali, że sprawę załatwią dnia następnego i znów od początku- nie oddzwaniają, nie odbierają itp. Ekipy montażowe umawiają się, po czym nie przyjeżdżają bez powiadomienia, telefonu (nadmieniam, że specjalnie brałam urlopy- no bo przecież będą montować drzwismile). MASAKRA. W dzisiejszych czasach takie sytuacje są nie do pomyślenia. Nie wiem jeszcze jak zakończy się moja przygoda z ruckzuckiem, ale na chwilę obecną szukam innej firmy, która dokończy ich rozgrzebane roboty. Trudno będą musieli zapłacić, jak nie możemy spotkać się w Sądzie. Mam już dosyć mieszkania w niedokończonych warunkach.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.