Dodaj do ulubionych

Oknoplast - Przestroga

07.05.15, 23:31
OKNOPLAST-Koniecznie przeczytaj !!!

Witam wszystkich forumowiczów.
Wiem że decyzja o wybraniu firmy od której zakupimy okna jest jedną z ważniejszych w momencie powstawania domu , chciała bym więc odradzić zakup okien z firmy Oknoplast i przestrzec przed współpraca z jej " Partnerami Handlowymi"

Wszystko pięknie ślicznie do momentu złożenia zamówienia i wpłaty pieniędzy.Jeśli jak w moim przypadku dociera nie to co zamawialiśmy i nie ma winnego czy źle wykonano okno w Oknoplaście (wartość z montażem prawie 6 tys zł) czy źle złożył zamówienie Partner Handlowy, krótko mówiąc zaczynają się przepychanki na linii Oknoplast - Partner Handlowy , firma rozwiązuje z Partnerem umowę o współpracę i po kłopocie .
Oknoplast nie ponosi odpowiedzialności za swoich Partnerow Handlowych i jak mnie poinformował w grudniu 2014 r. po sześciu miesiącach od złożenia prze zemnie zamówienia Pan Marek Ilkiewicz kierownik regionalny, umowy Oknoplast - Partner Handlowy są tak skonstruowane , że w razie sporów cywilnoprawnych Oknoplast za nic nie odpowiada a inwestor zostaje sam w pogoni za nie istniejącym już zazwyczaj Partnerem Handlowym.
Wkrótce Oknoplast podejmuje współpracę w regionie z nowym Partnerem Handlowym jak w moim przypadku firmę Gemi i kierownika salonu Pana Rafała Balcerka zastąpiła firma Marex pozostał ten sam budynek i nawet nie zmieniono pracownika salonu Pani Adrianna Szubert nadal realizuje pod szyldem Marex nowe zamowienia dla Oknoplastu.W razie ponownych problemów Oknoplast w każdej chwili może odstąpić od współpracy z nowym Partnerem i tak to się kręci.

Hasła które Oknoplast zamieszcza na swojej stronie reklamowej nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

1.- "Przeszkolenie klienta w zakresie użytkowania produktu jego funkcji i konserwacji oraz zapoznanie z prawami wynikającymi z karty gwarancyjnej". -W czerwcu ubiegłego roku dokonałam całej wpłaty tj. 29 tys zł na wskazane na zamówieniu konto. Do dzisiaj pomimo reklamacji nikt z salonu ani Oknoplastu nie pojawił się na budowie. Do dzisiaj pomimo dopominania się nie otrzymałam faktury zakupu ani protokołu odbioru.

2.-"Profesjonalny pomiar oraz fachowe doradztwo w zakresie zastosowania optymalnych rozwiązań". -Pomimo dokonanego osobiście pomiaru przez kierownika salonu Pana Rafała Balcerka i zapewnień jego i pracownika salonu Pani Adrianny Szubert o uzgodnieniach z technologami Oknoplastu okno (wyjście do ogrodu zimowego) źle wykonano , do dziś nie ma winnego.

3.-"W każdym punkcie sprzedażowym klient może liczyć na profesjonalną obsługę która chętnie służy doradztwem na każdym etapie inwestycji i zapewnia kompleksową opiekę po sprzedażową gwarancję i serwis". - Doradztwo i rozmowy owszem ale do momentu wpłaty . Dostajesz okna i jeśli coś jest nie tak dowiadujesz się że na tym etapie inwestycji że Oknoplast rozwiązał umowę z twoim Partnerem Handlowym.

W kwietniu tego roku nowy Kierownik Regionu Sprzedaży Pani Małgorzata Leończyk przedstawiła mi nową ofertę Oknoplastu.
Firma wykona okno " po kosztach " warunkiem jest jednak dokonanie po raz drugi pełnej wpłaty za okno i oczywiście skontaktowanie się z nowym Partnerem Handlowym w którym pracuje nadal osoba która realizowała moje poprzednie zamówienie Pani Adrianna Szubert - tego nie będę komentować ........
A tak nawiasem to ciekawe jakie są te koszta ? skoro gdzie indziej wyceniono mi to okno w tym samym systemie podnoszono przesuwnym taniej i nie "po kosztach ".
To tyle jeśli chodzi o Oknoplast i jego Partnerów Handlowych.
Nie wątpię , że znajdą się osoby które skwitują moje słowa -" W każdym stadzie znajdzie się czarna owca".Tak zgadzam się
ale wtedy eliminuję się ją i naprawia wyrządzone przez nią szkody a nie jak w moim przypadku zostawia klienta z otworem 300 cm X 250 cm przez całą zimę i oknem ważącym 300 kg przed posesją.
Nie jestem pierwszą osobą w ten sposób oszukaną , niestety dowiedziałam się o tym po czasie. Mam nadzieję że informacje które zamieściłam skutecznie przekonają nie zdecydowanych inwestorów aby nie kupować okien z Oknoplastu i nie marnować czasu na rozmowy z Partnerami Handlowymi tej firmy.
Katarzyna z Wielkopolski.
Edytor zaawansowany
  • jarecki_2 08.05.15, 13:35
    No i nie uniknęłaś błędów. Ciebie jako zamawiającego nie interesuje jaką umowę ma Oknoplast z przedstawicielem. Wykonawcą i gwarantem nie jest przedstawiciel a Oknoplast i w każdym wypadku to Oknoplast odpowiada za błędy i wady. Oczywiście możesz iść do sądu a wcześniej zgłosił bym sprawę do rzecznika praw konsumenta (wbrew pozorom to bardzo pomaga, rzecznik wysyła pismo do oknoplastu z zapytaniem i zazwyczaj to skutkuje już załatwieniem sprawy. Są przepisy ponadto, które regulują stosunek producent-diler czy przedstawiciel, jak zwał tak zwał, i to one są podstawą do Twoich działań. Ty zamówiłaś towar w firmie oknplast poprzez jej autoryzowanego przedstawiciela a skoro był autoryzowany to Oknoplast gwarantuje, że ten przedstawiciel jest sprawdzony i kompetentny. Wiadomo, to wszystko trwa, ale miałaś na to całą zimę jak sama wspominasz i sprawa mogła się toczyć tym trybem jak wspomniałem wcześniej, rzecznik, a potem sąd.





    --
    "Zakład Usług Budowlanych"
    zubbau@gmail.com
  • katarzyna646 08.05.15, 22:39
    Witam
    Rzecznik nic tu nie pomorze."Gemi" jako przedstawiciel handlowy Oknoplastu już nie istnieje a Oknoplast ma w nosie takich prywatnych inwestorów jak ja. Doskonale wiedzą że aby coś wywalczyć trzeba mieć 1-pieniądze, 2- siłę , 3-czas , 4- zdrowie. Ale źle trofili.
    W grudniu 2014 roku został sporządzony pozew do sądu przeciwko właścicielowi "Gemi" Jolanta Balcerek a w styczniu tego roku został do pozwany Oknoplast .
    Opinię swoją na temat Oknoplastu zamieściłam nie w poszukiwaniu ratunku lecz ku przestrodze innym nieświadomym inwestorom.
    Mam nadzieję że odniesie to należyty skutek i zniechęci niejedną osobę do współpracy z Oknoplastem i ich partnerami handlowymi.
    Pozdrawiam
  • ela-007 09.05.15, 17:07
    A czy inni duzi producenci działający przez przedstawicieli handlowych mają inne zasady współpracy z nimi?
  • eja.s65 22.05.15, 22:00
    Witam Pani Katarzyno ! Jestem w podobnej sytuacji .Jeżeli wejdzie się na stronę OKNOPLASTU ,a dokładniej CZTERY KROKI OKNOPLASTU ,TO TAM JEST NAPISANE -DORADCY HANDLOWI ZATRUDNIENI W PONAD 300 STARANNIE WYSELEKCJONOWANYCH PRZEZ OKNOPLAST SALONACH SPRZEDAŻY W POLSCE ,ZAPEWNIAJĄ PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ I FACHOWE DORADZTWO NA KAŻDYM ETAPIE INWESTYCJI . Na tej podstawie występuję do sądu o zwrot kosztów od OKNOPLASTU I ich przedstawiciela .Według prawa i kodeksu pracodawca ,czyli oknoplast odpowiada za błędy przedstawiciela ,bo jak sam zamieścił na swojej stronie ,że zatrudnia ,czyli przedstawiciel jest zatrudniony .A MOŻE ZROBIMY POZEW ZBIOROWY ? Również mam opinię od rzeczoznawcy .I powiem krótko. TO JEST SKANDAL ! Ja już tego tak nie zostawię i oddaję sprawę do sądu .DODATKOWO PRZYDAŁOBY SIĘ ZAŁOŻYĆ JAKĄŚ STRONĘ ,NA KÓREJ MOŻNA BYŁOBY OPISYWAĆ SWOJE NEGATYWNE DOŚWIADCZENIA Z OKNOPLASTEM .Służę wiedzą izdjęciami ,jak spaprali mi okna . ELŻBIETA .
    adres - eja.s@o2.pl
  • klientoknoplast 12.06.18, 00:43
    Oknoplast partner Tarnobrzeg partacze " elita" podobno sam własciciel firmy instalował... nawiewnik efekt koncowy powiercone jak ser.... zniszczona futryna pytam jak ocenia instalacje "wyszlo jak wyszlo" 200 sie należy i tyle po czasie zobaczyłem w internecie że nawiewnik odwrotnie zainstalowany, napisałem do firmy onknoplast o pomoc to odpisali "Dzień dobry.
    Dziękujemy za wiadomość i bardzo przepraszamy za niedogodności. Sprawę przekazaliśmy kierownikowi regionu, który zajmie się nią tak szybko, jak będzie to możliwe.
    Pozdrawiamy.
    Zespół Oknoplast"

    ktos sie zjawil aby poprawic odwrotnie zainstalowany nawiewnik ale otworów wywierconych jak popadnie nikt nie widzi, pisałem do firmy ale oni uważają że usterka naprawiona skandal że fachowca trzeba nakierować jak ma poprawny montaż wyglądać firma Oknoplast zatrudnia takich Partaczy i nikt nie chce brać odpowiedzialnośći
  • setherr 12.07.18, 16:11
    Ale zdajesz sobie sprawę, że Oknoplast nie zatrudnia montażystów w Tarnobrzegu, a co najwyżej jest tam firma która sprzedaje ich okna? Rozumiem rozgoryczenie złym montaż, ale kierujesz je pod nie ten adres. Gdyby się okazało, że nawiewnik jest wadliwy, to jak najbardziej do firmy, ale jeśli został źle zamontowany to sprawa należy do montażysty i z nim trzeba rozmawiać, a nie z producentem. Jak oddajesz auto do mechanika i coś pójdzie nie tak, to piszesz do Volkswagena?
  • zychupe 24.09.18, 09:51
    Jak brałem okna z oddziału Oknoplastu w Piasecznie to obowiązywała mnie tak zwana opieka posprzedażowa. Okazało się to zbawienne przy późniejszym remoncie gdzie spece od szpachli zarysowali ramę okna a Oknoplast bezpłatnie naprawił swoje okna po nieswoich szkodach. To zaskakujące na naszym rynku, ale tak, można jeszcze liczyć na rzetelne firmy.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.