Dodaj do ulubionych

Najtańsze kominki wentylacyjne

IP: *.homenett.pl 07.03.14, 10:09
Witam
Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakaś różnica pomiędzy kominkami Wirplast a Kronoplast oprócz ceny?
Edytor zaawansowany
  • Gość: Lucyna IP: *.centertel.pl 07.03.14, 10:26

Polecam kominki kronoplast kupilam 4 szt. Rok temu w firmie traffic sa najtansi oferte znalazlam na allegro
  • Gość: maniek IP: *.leaseweb.com 07.03.14, 13:04
    Jestem z zawodu dekarzem i montowałem wiele razy kominki jednej i drugiej firmy jak dla mnie nie ma różnicy. A skoro tak to po co przepłacać?

• Gość: borgendach IP: 67.159.36.* 07.03.14, 13:08
    Jeden i drugi kominek jest wykonany z tego samego materiału, ale jeden z nich jest wybajerzony i ma mini poziomice na czapce, która jest całkowicie zbędna...
    Kto normalny będzie ustawiał poziom przy pomocy zabawki?
  • Gość: Klient IP: *.centertel.pl 08.03.14, 11:11
    Nie polecam zakupu na allegro od usera mati... Na kominki czekalem 2 tygodnie!
  • Gość: Jaaa IP: 83.175.145.* 09.03.14, 20:55
    Kominki wentylacyjne a cena... Kupujac plastikowy kominek za 150zl nie oczekujcie cudów, owszem taki kominek spełnia swoje zadanie w przeciętny sposób tylko kominki z elektrycznym wirnikiem sa wydajne
  • Gość: jarek IP: *.onlinehome-server.info 12.04.14, 15:25
    Poleciam Ci tanie kominki wentylacyjne z firmy kronoplast!!
  • Gość: zbych IP: *.centertel.pl 22.05.14, 11:45
    witam jestem fachowcem wiec montuje sporo kominkow dachowych i powiem uczciwie ze kominki krono i wirplast niczym się nie różnią,
  • Gość: olek IP: *.dynamic.chello.pl 03.06.14, 22:40
    Nawet nazwy mają podobne :D
  • 03.01.17, 19:55
    co najwyżej ceną :D zobacz tu www.wirplast.pl/
  • 17.03.17, 09:43