Dodaj do ulubionych

Gdzie systemy alarmowe?

12.07.09, 20:17
Gdzie kupić system alarmowy do domu? Budowa już prawie skończona :)) więc
przydało by się zabezpieczyć:)
Edytor zaawansowany
  • 12.07.09, 21:35
    zerknij na delta.poznan.pl. Mam już ten etap budowy za sobą:)
    W tym sklepie dopytałem o wszystko - dosyć szybko odpowiedzieli na (pewnie
    głupie) moje pytania
  • 27.07.09, 12:07
    noo widzę, że nie jedyna zaopatrzyłam się w delcie;] ja zadawałam pytania typu
    "głupia blondyna" z racji, że nie znam się w ogóle na tej dziedzinie, ale lubię
    wiedzieć na co kasę wydaję no i szok! odpowiedzieli na każde! i to z anielską
    cierpliwością:P
  • 07.09.09, 23:51
    Delta jest ok ale zawsze możesz poszukać lokalnej hurtowni ze sprzętem jeżeli nie jesteś z Poznania.
    pozdrawiam
    Marcin
  • 04.08.09, 21:11
    alarm bez ochrony to wydmuszka ... mi sie wydaje ze bardzo fajna oferte ma securitas, zaczal sprzedawac porządne systemy alarmowe za grosze, tak jak operatorzy komorek - telefony, czyli tani aparat + abonament (za ochronę) który im to rekompensuje , zobacz sobie www.alert-box.pl sam sie zastanawiam nad takim rozwiązaniem, kolega elektronik mowi ze system jest ok, wprawdzie zawsze ma zastrzezenia i tu też, ale przynajmniej to nie ten chłam niskoherzowy z allegro, ktory zakłócają np. cb radia itp.

bezpieczeństwa w domu , życzę :)

/tadek
  • 06.09.09, 23:04
    Securitas ??!!! Prosze nie rozśmieszaj ludzi. Firma w której
    patrolach jeździ po jednej osobie i maja może 5 - 6 samochodów na
    Warszawę. Miałem kiedys od nich monitoring i w pewnym momencie
    zaczeły podjezdzać patrole innej firmy - pierwsze co zrobiłem to
    przeniosłem monitoring do tej firmy która podjezdzała. Po pierwsze w
    patrolach były 2 osoby a po drugie było taniej a skoro nie ma
    różnicy to po co przepłacać. Fakt ze na system nie mogłem narzekać
    ale to w głównej mierze dzieki serwisantom którzy tam pracowali