IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.04.14, 10:21
jaki agregat polecicie? najlepiej przenośny do 7kW
Edytor zaawansowany
  • 24.04.14, 14:19
    my z mężem kupiliśmy agregat Kruzer. nie znam się na tym zbyt dobrze, ale podobno są o wiele lepszej jakości niż chińskie. póki co sprawuje się bardzo dobrze na naszej działce :)
  • Gość: dresso IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.14, 14:51
    tak, bo te z Kruzera są dobrej jakości - mają w całości miedziane uzwojenie przez co agregat jest wydajny i starcza na lata
  • 25.04.14, 15:32
    Zdziwiłem się, bo pracując w Holandii korzystaliśmy właśnie z agregatów tej firmy! a pracowałem u Holendra, nie Polaka. Dobry sprzęt, mam wrazenie ze na zachodzie bardziej doceniany
  • 29.04.14, 11:30
    czyli Kruzer jest polecany? na forach raczej ma dobrą opinię, ale czy ktoś wie, czy można go kupic gdzies w castoramie, albo jakimś sklepie na miejscu czy tylko online?
  • 29.04.14, 15:17
    danielzebrzy napisał(a):

> czyli Kruzer jest polecany? na forach raczej ma dobrą opinię, ale czy ktoś wie,
    > czy można go kupic gdzies w castoramie, albo jakimś sklepie na miejscu czy tyl
    > ko online?

chyba tylko na kruzer.pl, ale to spoko bo kupujesz prosto ze "źródła" ;)
  • Gość: mazdawi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.05.14, 11:28
    a jak z gwarancją? skoro agregat produkują w chinach to długo sie czeka na naprawę?
  • Gość: marko4032 IP: *.dynamic.chello.pl 02.05.14, 22:24
    nie wiem, czy całość jest produkowana w chinach, bo kruzer to polska firma. nie miałem okazji jeszcze (na szczęście) korzystać z gwarancji, poki co agregat sprawuje sie bezproblemowo
  • Gość: Reymont IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.05.14, 15:43
    ja migam na takim Kruzerze - KRUZER ULTRA GENERATOR THT 3900 E maks mocy ma na 3,5 kW i jak na razie wystarcza do robot codziennych
  • Gość: Brzęczyszczyk IP: *.play-internet.pl 16.07.15, 20:33