Dodaj do ulubionych

Głośna lodówka Samsung

28.07.05, 19:43
Moja lodówka Samsunga jest bardzo głośna. Najbardziej męczące jest to nocą,
agregat chodzi głośno i czasem pogwizduje jakoś dziwnie.
Wezwałem serwis do niej ale nie wiem czy mnie nie spuszczą na drzewo i
powiedzą że tak ma być....
Czy macie jakieś doświadczenia z tymi lodówkami? Ja już nie mam do niej
siły . . . .
Edytor zaawansowany
  • Gość: Doris IP: 195.187.14.* 29.07.05, 12:41
    A czy jest dobrze wypoziomowana? Z tego, co wiem, lodówki głośno pracują, gdy
    są krzywo postawione i nie chodzi tu o to, żeby nóżki były równe, bo podłoga
    może byc krzywa. Przyłóż do niej poziomicę i sprawdź.
  • 29.07.05, 13:19
    Co masz na myśli?
    Nic się z tym nie da zrobić? Przez najbliższe lata jestem skazany na buczenie i
    gwizdy tego demona?
  • Gość: Magda IP: 80.50.250.* 29.07.05, 13:31
    A można wiedzieć co to za model lodówki samsunga? Ja byłam już prawie
    zdecydowana na kupno lodówki combi tej firmy ale teraz się zaczynam zastanawiać.
  • Gość: limon IP: *.crowley.pl 01.08.05, 22:05
    Nie stawiaj jeszcze krzyżyka na tej lodówce. Też mam takie cudo. Przez pierwsze
    kilka dni po uruchomieniu chodziła przyzwoicie, tzn. zdarzało się jej wydawać
    głośniejsze odgłosy, ale nie cały czas. A potem postawiłam lodowe w miejsce
    docelowe i postanowiłam wypoziomować. I wtedy lodówa zaczęła szaleć na całego.
    Warczała, burczała, brzęczała i nie wiadomo co jeszcze. Nie było na nią siły,
    proby wypoziomowania nic nie dawały: przykładam poziomicę z każdej strony -
    wszystko jest OK, a ta małpa dalej warczy.Opcje brałam dwie pod uwagę: albo
    serwis i niech ją zabierają i coś z tym zrobią, albo sie przyzwyczaje.
    Aż w końcu postanowiliśmy ją otworzyć z tyłu w okolicach agregatu. No i sie
    sprawa wyjaśniła: jakiś kabelek czy coś tam było i to coś opadało, dotykało
    (chyba ?) agregatu i to powodowało hałas. Wystarczyło kabelek "unieszkodliwić"