Forum Dom IKEA
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Co Cię irytuje w IKEA ?

    13.01.12, 17:23
    Mnie osobiście strasznie irytuje ekspzycja cen w tym sklepie.
    Praktycznie wszystkie którymi byłem zainteresowany jest podana w formie raty produktu :/
    Chyba dopada ich kryzys skoro dzielą nieduże zawkle ceny na kilkadziesiat rat mocno to eksponując :D
    Edytor zaawansowany
    • 12.04.12, 11:40
      1) Fakt, że trzeba samemu szukać mebli w magazynie i się z nimi szarpać lub płacić firmie zewnętrznej za to
      2) Tłumy w weekendy
      3) Długi dojazd

      Poza tym jestem zadowolona:)
    • 13.04.12, 22:02
      Hipokryzja.
      --
      [img]https://lh4.googleusercontent.com/-M4dfimNLIVY/TwmbMfU923I/AAAAAAAALbA/JN_8tlP1wuc/s800/Baner%2525201%252520proc%2525202012_anime.gif[/img]
    • 02.08.12, 18:08
      fakt, że to co widzę na ekspozycji kosztuje inaczej niż na tejże ekspozycji widnieje, tj. konkretny mebel kosztuje np. 1.000zł, ale potem się okazuje, że śrubki, stelaże, fronty, postumenty itp (wiecie o co chodzi) to jest opłata dodatkowa. I, że jeszcze trzeba to samemu kompletować. Koszmar! W końcu nie wiem ile to co widzę ma finalnie kosztować. Inne firmy podają ceny jakoś bardziej zrozumiale, tj.: to co widzisz to tyle, a jak chcesz coś więcej lub coś innego to w opcjach.
    • 15.08.12, 07:34
      Witam, piszę prace dyplomową na temat satysfakcji klienta IKEA w JANKACH. Byłbym bardzo wdzięczny jeśli Państwo poświęcilibyście ok 3 min. na wypełnienie kwestionariusza. www.e-ankieta.org/1-8/index.php?sid=66522&lang=pl
      z góry serdecznie dziękuję.
    • 21.08.13, 23:09
      procedura zwrotu. reklamują że masz prawo do nieograniczonego zwrotu nieużywanego towaru, w przypadku zapłaty kartą to fikcja. zwrot może byc dokonany tylko na tą samą kartę czyli musisz to zrobić osobiście. w przypadku wymiany karty, wymagają zaświadczenia z banku że to kontynuacja poprzedniej karty.
    • 31.10.13, 13:01
      Weekendy w IKEA. Ja pracuje w tygodniu i mogę sobie pozwolić jedynie w weekend pojechać.
      Niestety przeraża mnie ilość osób, które jadą sobie pooglądać rzeczy. Robią sztuczny tłum, a człowiek jak chce zrobić zakupy to nawet się przez tych ludzi nie przeciśnie
      --
      Fototapety
    • 01.12.13, 21:01
      Można opisać to tutaj: ikea-fan.pl/forum-ogolne/co-ci-irytuje-w-ikea-t51.html
    • 25.01.16, 12:28
      Samemu szukać mebli w magazynie? Nie zdarzyło mi się jeszcze

      --
      Właśnie o to chodzi w dorastaniu, prawda? O to, by nie dać po sobie poznać, że się cierpi.
    • 14.02.16, 12:58
      PROJEKTOWANIE WNĘTRZ
      www.studioqq.pl/
    • 16.05.16, 13:20
      Mnie irytują ceny transportu z IKEI.
      Widzę, że inne firmy korzystają z tych wysokich cen i oferują swoje niższe ceny transportu mebli.
      Np. ta firma tu: dostawymebli.pl/
    • 01.09.17, 11:00
      mnie irytuje lekceważące podejście do klienta w sprawie reklamacji, ekipa montująca z Ikei uszkodziła mi szafki kuchenne a teraz nie mogę doprosić się aby serwis je wymienił, chowają głowę w piasek i czekam na wymianę już dłużęj niż na montaż, żenada w takiej dużej firmie, która nie szczędzi kosztów na reklamę...
    • 25.09.17, 09:49
      Mnie najbardziej irytują ludzie w Ikei... Chodzą jak święte krowy...

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła lub ?

    Zapamiętaj mnie

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka
    Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.