reks49
10.10.07, 17:45
MZB w Wałbrzychu dokonał we wrześniu tego roku rozliczeń niedoboru z tytułu
dostawy wody i odbioru ścieków za okres 1.09.2001-31.07.2004.
W naszej wspólnocie (małej) koszt tego niedoboru wyniósł powyżej 1000 zł.
Problem w tym, że tą kwotą obciążono tylko tych członków wspólnoty, którzy w
tym okresie nie posiadali w lokalach swoich wodomierzy, mimo że płacili
zryczałtowane comiesięczne kwoty za wodę i ścieki. Ponadto kwota ta została
rozliczona proporcjonalnie do ilości osób w lokalu. Czy nie należało kwotę tę
podzielić pomiędzy wszystkich członków wspólnoty w zależności od ich udziałów
, czy można obciążyć nas wstecz za należności nam nieudowodnione (rachunki,
monity do zapłaty)?. Dodam że problem straty znany był zarządcy i nam od
dawna, a zarządca nigdy nie zaproponował jakiejkolwiek formy uregulowania tej
sprawy, mimo naszych pytań "co z tą wodą?". Nie wiem, czy to ważne, ale w tym
okresie którego dotyczy rozliczenie w budynku funkcjonowała pralnia.
Pozdrawiam i proszę o ratunek!