Dodaj do ulubionych

NIE POLECAM!!!!POCZTA KWIATOWA

27.10.06, 08:46
Moi drodzy,
W dniu wczorajszym miałem mieć zaręczyny niespodziankę...
Zaproszeni goście...
Kupiony pierścionek...
Zamówione kwiaty...

I całą imprezę zrąbali bo nie dojechali... zadnej informacji ze ich nie
bedzie, zadnych przeprosin - NIC

dlatego nie polecam firmy poczta kwiatowa z Warszawy...
Edytor zaawansowany
  • 28.10.06, 15:30
    Jak tak będą traktować klientów to pewnie padną.
    Poczta kwiatowa to firma, która zbiera zlecenia natomiast wykonastwo i
    doręczenie kwiatów spada na kwiaciarza, który ma siedzibę najbliżej miejsca
    doręczenia. Poczta kwiatowa pobiera sobie marżę za znalezienie klienta (ciebie)
    a twoja wygoda polegała na tym, że nie musiałeś szukać kwiaciarza i zostawiłeś
    to Poczcie kwiatowej. Kwiaciarze należący do Poczty są zadowoleni bo ta podsłyłą
    im klientów czasami jednak marża, koszty doręczenia, specyfika zamówienia np.
    brak zamówionych kwiatów w hurtowni przekracza możliwości konkretnego
    kwiaciarza, który dostaje takie zamówienie. Zawsze lepiej jest składać
    zamówienie u konkretnego kwiaciarza bo ten wie co potrafi, wie co jest w
    najbliższych hurtowniach, zna koszty doręczenia i chce abyś był stałym jego
    klientem. Zlecenie od Poczty powoduje, że klient zawsze dostaje mniej za swoje
    pieniądze bo kwiaciarz płaci marże i opłaty członkowskie. Oh, powtarzam się
    chyba! Możesz złożyć skargę - pewnie to zrobiłeś - i to może spowodować
    wykluczenie owego kwiaciarza z sieci należacych do Poczty.
    Sumujący pewnie było tak:
    Ty wybrałeś obrazki bukietów. Głodny zlecenia pracownik Poczty przyjął zleceie i
    obiecał wszystko. Głodny zlecenia kwiaciarz zlokalizowany blisko miejsca
    doręczenia przyjął zlecenie od Poczty i obiecał, że zrobi. Okazało się, że aby
    zadowolić klienta potrzebne są dodatkowa praca i koszty, które przerosły
    lokalnego kwiaciarza, który w ostateczności zawalił sprawę.
  • 25.06.10, 13:13
    PO RAZ TRZECI SKUSIŁAM SIĘ WYSŁAĆ PRZEZ POCZTĘ.... KWIATY DLA MAMY NA IMIENINY I PO RAZ TRZECI POPEŁNIŁAM WIELKI BŁĄD WYBIERAJĄC TĘ "FIRMĘ". PO RAZ PIERWSZY WYSŁAŁAM KWIATY NA DZIEŃ MATKI (PRZYPADA W MAJU) A KWIATY DOTARŁY POD KONIEC LIPCA. MOŻNA BY POMYŚLEĆ ŻE CZEKALI AŻ UROSNĄ ŚWIEŻE ALE POWINNI O TYM POINFORMOWAĆ WTEDY PRZYGOTOWAŁA BYM INNY PREZENT A TAK NIESTETY ZEPSULI CAŁY TAK WSPANIALE ZAPOWIADAJĄCY SIĘ DZIEŃ. PO RAZ DRUGI WYSŁAŁAM SIOSTRZE Z OKAZJI 10-TEJ ROCZNICY ŚLUBU . CO PRAWDA KWIATY DOTARŁY ALE NIESTETY KOMPLETNIE NIE ODZWIERCIEDLAŁY ZAMÓWIONEGO BUKIETU, MAŁO TEGO TO W KOSZYKU Z KWIATAMI MIAŁA BYĆ BUTELKA WINA Z KIELISZKAMI A TU NIESTETY O KIELISZKACH ZAPOMNIELI A WINO BYŁO SOLIDNIE PRZETERMINOWANE I NIE UKRYWAM ŻE TROCHĘ KIEPSKO SIĘ POCZUŁAM. NO I PO RAZ TRZECI CZYLI WCZORAJ ZNOWU WYSŁAŁAM MAMIE Z OKAZJI IMIENIN KWIATY I PO RAZ TRZECI NIE DAŁO RADY ZAŁATWIĆ TEGO TAK JAK OBIECUJĄ. KWIATY MIAŁY DOJECHAĆ DO GODZ.12.00 , JA NAUCZONA DOŚWIADCZENIEM ZADZWONIŁAM OKOŁO 11 I CO? DOWIADUJĘ SIĘ ŻE KWIACIARNIA ANULOWAŁA ZAMÓWIENIE PONIEWAŻ UZNALI ŻE ODBIORCA JEST ZA DALEKO . OCZYWIŚCIE GDYBYM NIE ZADZWONIŁA TO O NICZYM BY MNIE NIE POINFORMOWALI CHOĆ E-MAILA DOSTAŁAM ŻE ZAMÓWIENIE ZWERYFIKOWALI I PRZYJĘLI DO REALIZACJI. PO CAŁYM DNIU WISZENIA NA TELEFONIE KWIATY DOJECHAŁY OKOŁO 20 . MYŚLAŁAM ŻE DOSTAWCY CHOĆ ODROBINĘ OLEJU W GŁOWIE MAJĄ I PRZY WRĘCZANIU BUKIETU JAKIEŚ MIŁE SŁOWO TEŻ POTRAFIĄ POWIEDZIEĆ ALE NIESTETY INTELIGENCJĄ TEŻ NIE GRZESZĄ PONIEWAŻ PAN ZACZĄŁ OPOWIADAĆ GDZIE TO ON DZIŚ NIE BYŁ I DLACZEGO TAK DŁUGO ZAJĘŁO MU PRZEJECHANIE TYCH 10 KM. PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH JAK CHCECIE ZAOSZCZĘDZIĆ NERWY NIE KORZYSTAJCIE Z USŁUG TYCH OSZUSTÓW JA JUŻ NIGDY NIE DAM SIĘ NABRAĆ , JEST TYLE INNYCH UCZCIWYCH FIRM KTÓRE DBAJĄ O KLIENTA A MAM NADZIEJĘ ŻE ONI ALBO ZACZNĄ NORMALNIE PRACOWAĆ ALBO ZWINĄ INTERES (PRĘDZEJ TO DRUGIE) .
  • 13.11.14, 13:00
    W sumie to może miałam szczęście ale ja zamawiałam kwiaty za pomocą poczty kwiatowej i wszystko przebiegło sprawnie. Kwiaty na czas, prawie podobne jak na zdjęciu ale ogólnie ładny bukiet.
  • 28.02.07, 16:22
    Ja dodam, ze kilka razy dostalam bukiety z PK. Wszystkie w jedno miejsce i
    robione przez ta sama kwiaciarnie -- bukiety, jak bukiety, ale mialy sie do
    kwiatow z obrazka, jak piesc do nosa :-/

    I tez popieram pomysl, zeby zamawiac w konkretnej, sprawdzonej kwiaciarni.

    f.

    --
    "obie rzeczy, ktore dla nas urastaja do rangi problemu - starzenie sie i
    otylosc - sa dla wielu ludzi nieosiagalne" [George Michael]
  • 13.12.08, 13:38
    trzeba byc realista, kazdy florysta ma swoj styl to raz, kasa ktora placi pk za
    bukiet ma sie nijak do tego ile placi klient (przyklad zamawiasz bukiet za 150
    zl, kwiaciarnia ma za niego 90 z czego dostawa to ca 20 dostajesz bukiet za 70)
    po trzecie trzeba uwzglednic sezonowosc kwiatow, na obrazku masz mieczyki a zima
    dostaniesz np lilie itd:) po czwarte w wiekszosci kwiaciarni do poczty wlkada
    sie drugi sort (ze wzgledu na cene wlasnie)
    --
    "Lepiej rządzić w piekle niż służyć w niebie"
  • 04.06.07, 14:52
    Ja również nie polecam Poczty Kwiatowej.
    Zamówiłem kwiaty na Dzień Matki których nie dostarczono.
    Wysłałem dwa emaile z prośbą o wyjaśnienie na które mi nie odpowiedziano.Przez
    cały tydzień próbowałem się do nich dodzwonić i żaden konsultant się nie
    zgłaszał. Wreszcie po tygodniu prób udało mi się porozmawiać z konsultantem i
    dowiedzieć że kwiaty nie zostały dostarczone z przyczyn technicznych.
    Również żadnego przepraszam.
    Zaproponowano mi zwrot pieniędzy albo wysyłkę kwiatów (po tygodniu od Dnia
    Matki). Nie sądzę by mogło to zrekompensować rozczarowanie mojej mamy która
    zapewne pomyślała że syn o niej zapomniał.
  • 07.06.07, 12:44
    jestem włascicielem kwiaciarni która wspólpracuje z pocztą kwiatowa,
    rzeczywiscie na moim terenie ludzie sami do mnie przychodzą i załatwiaja przeze
    mnie poczty ale tylko te blisko mojej miejscowosci , płaca znacznie taniej niz
    przez orginalna poczte kwiatowa , jednakze mam duzo faksów z poczty kwiatowej
    do zrealizowania i mimo waszych złych przezyc ja naprawde sie staram zeby
    wszystko pasowało z zdjeciem jakie klient sobie zyczy kwiaty, zdarza sie ze nie
    mam np jakiegos kwiata ale to nie znaczy ze bukiet jest gorszy , wkładam cos
    równie interesującego i naprawde przykładam sie do tych bukietów, na dzien
    matki miałam zamówien z poczty 33, wszystkie zrealizowałam w jednym dniu , poza
    tym kurier donoszący poczte ma karteczke na której obdarowywany ma napisac w
    jakim stanie odebrał kwiaty . no i chyba sprawa załatwiona , niechce sie
    wypowiadac za wszystkie kwiaciarnie bo pewnie są i takie które sobie sprawe
    traktują obojetnie ale mi zalezy zeby klienci byli zadowoleni
  • 22.05.08, 12:38
    ja korzystam z www.kwiatokreacje.pl niestety tylko Łódź i okolice :(
  • 29.05.08, 19:06
    Witam,

    Nie polecam rowniez Poczty Kwaitowej!!!!!Zamowilam bukiet z katalogu na stronie
    www.pocztakwiatow.pl (do Poznania) z nadzieja, ze wlasnie taki zostanie
    dostarczony. Niestety kompozycja kolorystyczna i dodatki byly inne co calkiem
    zmienilo wizualnie bukiet.
    W odpowiedzi na moja reklamacje, odpisali , ze nie widza roznicy i nie wiedz o
    co mi chodzi.

  • 16.06.08, 14:46
    witam,
    proszę sobie wyobrazić ślub przyjaciółki, brak możliwości
    uczestnictwa w ceremonii i skorzystanie w tym przypadki z poczty
    kwiatowej.
    Euroflorist jako firma pośrednicząca ok, ale BUKIECIARNIA DORA Z
    ULICY ZDROJOWEJ 33 W KUDOWIE ZDRÓJ TO PORAŻKA!!!!!!!!!!!!!! nie dość
    że nie doręczyła kwiatów to jeszcze dzwoniła do panny młodej
    kilkakrotnie przesuwając termin dostarczenia kwiatów, więc zamiast w
    sobotę kwiaty miała para młoda dostać już w czwartek następnego
    tygodnia.KPINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 21.07.08, 16:51
    Witam!Jestem florystką od 10 lat i wiem jak to wszystko się
    odbywa.Nie polecam żadnych "poczt kwiatowych","euro florist" i
    innych tego typu masówek.Bukiety odbiegają od przykładów
    katalogowych i często wykonują je osoby niekompetentne.Przykre ,ale
    tak jest....Polecam za to małe kwiaciarnie internetowe.Zależy im na
    klientach i są solidni.
  • 07.04.11, 19:18
    A WŁASNIE, ŻE JA POLECAM:))
    PRZESYMPATYCZNA I KOMPETENTNA OBSŁUGA! ROBIA TAM SWIETNE BUKIETY...SZCZEGOLNIE OD MOMENTU POJAWIENIA SIE TAM WIECZNIE UŚMIECHNIĘTEJ DZIEWCZYNY, KTÓRA NIE TYLKO PIEKNIE UKŁADA KWIATY ALE SPRAWIA, ŻE KLIENT PRZYCHODZAC TAM CZUJE SIE NAJWAŻNIEJSZY I WYJATKOWY!!! BRAWO DLA WLASCICIELA-WIEDZIAL CO ROBI PRZYJMUJAC TO WYJĄTKOWE DZIEWCZE... WILKI POZYTYW... WIEM CO PISZE- JESTEM STAŁYM KLIENTEM:)
  • 21.09.08, 15:14
    NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ , NIE LICZCIE NA TERMINOWA DOSTAWE !!!!!!

    > Nie doszli klienci Paczty Kwiatowej,jeżeli liczycie na terminowa
    dostawę to lepiej zlecić to innej firmie, bo się zdziwicie jak Ja!!
    > W srode zleciłam dostarczenie na piątek bukietu Róż i wina Mojej
    przyjaciółce i znowu się ździwiłam !!!!!
    > Biorą kase z góry a o dostawie zapomnij!!!! zresztą nie po raz
    pierwszy !!!!
    > Dzwonisz w sobotę , biuro odpowiada że w piątek kuriera nie mieli?
    > Co to za poczta , że kuriera nie mają ?!
    > Dzwonisz po kilku godzinach, informują -kurier właśnie wyjechał???
    > Jest Sobota wieczór Kurier nadal nie dojechał!
    > Zadnej informacji ze go nie bedzie,zadnych przeprosin - NIC
    > Może łaskawie w poniedziałek dotrą ???????


    > dlatego nie polecam firmy Poczta Kwiatowa z Warszawy...
  • 08.12.08, 14:56
    wyobraz sobie ze ta pieprzona poczta kwiatowa załatwila i mnie,zero
    przeprosin i od 5 grudnia czekam na dostarczenie prezentu od tych
    zasrancow,wyplowialych mozgow
  • 05.11.08, 17:03
    Ja polecić mogę internetową pocztę kwiatową działającą na terenie Wrocławia i
    okolic...

    www.EkspresKwiatowy.pl

    Są solidni, dotrzymują terminów, ogólnie rzecz biorą można im zaufać...Co mnie
    jeszcze ujęło, to to, że naprawdę bukiety są wyjątkowe...zdecydowanie polecam...
  • 10.11.08, 14:51
    Polecić mogę Państwu jeszcze jedną firmę oferująca swoje usługi na terenie całej
    Polski....sklep zaparkowany pod domeną : www.EkspresKwiatowy.com
    Rzeczywiście przesyłe dostarczają w błyskawicznym czasie, rewelacyjne bukiety,
    widać że nie oszczędzają na kwiatach...zdecydowanie polecam !
  • 19.01.09, 11:08
    Ja również nie polecam!!!!! Niesolidna firma - Toruń!!!!
    Zamiast zamówionych kwiatów za ok. 100 zł, otrzymałam 1 różę!!!!! Po złożonej
    reklamacji przeprosiny owszem, ale to chyba nie wszystko.... tzn. można
    oszukiwać potem przeprosić i jest OK?
  • 26.01.09, 15:41
    ja również nie polecam ponieważ przysłano coś innego niż zamawiałam ale cieszę się że w ogóle przysłali jakiekolwiek kwiaty ponieważ w ubiegłym roku na dzień matki wysłać chciałam to niestety dotarły w czerwcu. nigdy więcej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 04.03.09, 11:03
    Poczta Kwiatowa to nazwa firmy z Warszawy, ul Corazziego rozplenionej w wielu
    miejscach ale także to usługa dostarczania kwiatów,którą prowadzi duzo lokalnych
    kwiaciarni.
    Chyba ta pierwsza zajmowal sie juz sad konsumencki. Zdecydowanie polecam
    miejscowe kwiaciarnie, gdzie ma się bezpośredni kontakt. Należy uwaznie czytac
    opisy kwiaciarni w sieci.Jak reklamuje się jako wielka siec - olewac ją, bo to
    tak samo jak w supermarkecie.
    SZUKAC LOKALNYCH KWIACIARNI, KTORE DOSTARCZAJA KWIATY i nazywaja to poczta
    kwiatowa a omijac firme POCZTA KWIATOWA bo to lipa.
    pzdr
  • 06.03.09, 14:12
    Szanowni Państwo,

    Wszystkie Państwa sugestie i uwagi są dla nas niezwykle cenne, gdyż pozwalają
    nam na wprowadzanie zmian mających na celu zwiększenie satysfakcji klientów z
    naszych usług.

    Doręczanie kwiatów jest usługą szczególną, wiążącą się z wyrażaniem uczuć i
    emocji. Dlatego też podchodzimy indywidualnie do wszelkich wątpliwości i
    zapytań ze strony naszych klientów. Każde zapytanie jest przez nas wnikliwie
    analizowane. Zawsze też staramy się rozwiązać zaistniałe problemy w sposób
    satysfakcjonujący zarówno naszego klienta jak i odbiorcę kwiatów.

    Dokładamy wszelkich starań by oferować usługi najwyższej jakości. Prowadzone
    przez nas działania obejmują zarówno stałą modernizację strony internetowej jak
    również rozwój naszej oferty. Rozwijając sieć współpracujących kwiaciarni dbamy
    o wybór najlepszych florystów, którzy mogą zagwarantować wysoką jakość
    świadczonych przez nas usług.

    Jednocześnie pragnę poinformować, że nazwa Poczta Kwiatowa jest zastrzeżonym
    znakiem towarowym, a tym samym prawo do posługiwania się nią ma jedynie firma
    Poczta Kwiatowa Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Corazziego 2 oraz
    kwiaciarnie współpracujące z firmą.


    Poczta Kwiatowa Sp z o.o.
    00-087 Warszawa
    ul. Corazziego 2

  • 26.05.09, 21:14
    Również nie polecam, bo kwiaty miały dotrzeć dziś na Dzień Matki i
    nie dotarły. I mam gdzieś, że mogą dotrzeć juto czy za miesiąc,
    miały być dziś zgodnie z umową. I będę takie posty pisała przed
    każdym ważnym dniem typu 14 lutego czy 8 marca i przestrzegała ludzi
    przed tą niesolidną firmą.
  • 31.03.09, 15:54
    również nie polecam to jak swiadzcza swoje usługi jest załosne!!!!!
    Moja historia:
    50 ur. mamy- jestem z siostrą za granicą chcemy mamie zrobic
    niespodzianke. zamawiamy standardzik- 50 czerwonych róz w koszu
    przesyłka do Poznania ( ZAMAWIANE TYDZIEN WCZESNIEJ - ZAPŁACONE
    TYDZIEŃ WCZESŃIEJ!!!!!) myslicie ze doszło????nawet nie powiadomili
    o niezrealizowanym zamowieniu!nie przeprosili!!nie wspomne o zwrocie
    kasy!!!!KARYGODNE!Nigdy wiecej nie skorzystam z ich usług!!!
  • 27.05.09, 15:38
    Moja mama mieszka w Bremen, nie miałam więc szans wreczyć jej kwiatów z okazji
    Dnia Matki. Chciałam ofiarować jej prezent, którego nikt jej wcześniej nie
    zrobił. Kolega podpowiedział mi o poczcie kwiatowej. I tu był mój błąd...Mama
    czekała o wskazanej godzinie w oczekiwaniu na bukiet, kolejną i kolejną i
    niestety sie nie doczekała. Dzwoniłam, pisałam maile, odsyłano mnie do non stop
    kogoś innego, szefowa nie oddzwoniła jak obiecała a pan administrator trzasnął
    mi słuchawka bo nie umiał odpowiedzieć na proste pytanie, kto zawinił??? Tak
    przykro mi jeszcze nigdy nie było. Po co opisy na stronie o solidnosci,
    punktualności i tym podobne herezje? Nie wywalajcie kasy w błoto, bo wcale nie
    kosztuje to mało, a do tego nie ma kompetentnych osób. Robienie ludzi na szaro
    chyba sprawia im przyjemność.
  • 27.05.09, 20:47
    Od dłuższego czasu robię zamówienia w PK i jakoś nigdy nie zdzarzyło mi się,
    żeby kwiaty nie doszły. Problem polega na tym, że jak się chce, to wystarczy
    tylko nieco wczesniej zlozyc zamowienie,a nie w dniu jakiegoś Święta. Ja właśnie
    tak robię i nigdy nie było problemu. Obsługa klienta bardzo fajna- gorzej z tym,
    że nie potwierdzaja co z przesylka- tu sie zgodzę, że to duży minus i ze trzeba
    przeslac potwierdzenie przelewu,bo na koncie tego sprawdzic nie mozna- wsumie
    moze nie mozna ale to utrudnia.Ale generalnie uwazam,ze fajna firma i chyba jak
    kazda, ktora jest wielka,to generuje wielkie straty (tu niestety w postaci lez
    zamawiajacych)
  • 28.05.09, 11:39
    zamówiłam 5 dni przed dostawą, owszem doszły.... ale nie moje
    zamówione tylko jakieś wypierdki nie warte zapłaconych
    pieniędzy !!!! i dodzwonić się do nich nie można żeby złożyć
    reklamację.
  • 11.08.09, 11:23
    A ja mam bardzo miłe doświadczenia z internetowa kwiaciarnia
    www.e-kwiaty.pl/ bukiety dostarczone w uzgodnionym
    terminie,atrakcyjne upusty i piękne bukiety. Nie zawiodłem sie na
    nich.
  • 14.02.10, 13:21
    Ile by dala za przeczytanie tej wiadomosci tydzien wczesniej..
    pocztakwiatowa.pl NIE POLECAM! Zamowilam kwiaty dla mojej mamy na
    jej urodziny, kwiaty dotarly ze spozniem (doslownie przed jej
    wysciem z domu)a czekoladki ktore mialy byc dostarczone razem z
    kwiatami po prostu nie dotarly, dostawca powiedzial ze dostaczy je
    pozniej..naturalnie nie omieszkalam zadzwonic do siedziby firmy w
    ktorej poinformowane mnie ze skladajc zamowienie zgodzilam sie na
    warunki umowy, w ktorej rzekomo jest napisane ze firma nie
    gwarantuje dostawy na konkrenta godzine. Ton konsultantki z ktora
    rozmawialam pozotawial wiele do zyczenia. Totalny brak
    odpowiedzialnosci!
  • 10.03.10, 17:03
    LUDZIE , TO SKANDAL !!!!
    Moja sytuacja rodzinna jest , można by rzec bardzo cieżka.
    Postanowiłem posłac piekny bykiet kwiatów swojej żonie by wyrazić
    swoje uczucia, miłość i szacunek. Wybrałem POCZTĘ KWIATOWĄ Sp. z
    o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Corazziego 2. Jej prezesem
    jest Marek Janczy (jego pozostałe dane pozostawię dla siebie).
    Zamówiłem bukiet 51 kolorowych , pieknych tulipanów (cena 259 zł.) i
    poleciłem jej posłac podając adres żony. Oczywiście obsługa
    szybciutko ściągnęła należnosc z mojej karty. Zbieg okoliczności
    sprawił, że w
    czasie kiedy ów bukiet przywiózł kurier byłem u zony, a że domofon
    był nie sprawny poprosiła mnie bym zszedł do kuriera i odebrał
    kwiaty.
    Ok, więc dam jej osobiście, też może być fajnie, choć nie
    wiedziałem, że taką możliwosc będę miał. Kurier przywiózł zupełnie
    inny bukiet (25 czerwonych tulipanów, oczywiście znacznie tańszy).
    Nie byłem zadowolony lecz słowo sie rzekło i miały być kwiaty wic
    odebrałem bukiet odnotowując uwagę o niezgodności z zamówiwniem.
    Kwiaty wręczyłem, podobały się żonie lecz ja odczuwałem niesmak. Ona
    nic o pomyłcenie wiedziała. Na drugi dzień złożyłem reklamację
    telefonicznie i została przyjęta. Potem otrzymałem od telefonistki
    POCZTY KWIATOWEJ telefon, że proponują w ramach rekompensaty, że ten
    mój zamówiuony bykiet zostanie wysłany. Ok zgodziłem się, ale zaraz
    kolejny telefon, że kwiaciarnia nie chce przyznać się do pomyłki. Co
    mnie obchodzi kwiaciarnia, z która oni współpracują? Potem kolejne
    telefony, że to ja oszukuje ich, że odebrałem kwiaty. I co dalej...
    K...WA M..Ć !!!! LUDZIE WYOBRAŹCIE SOBIE ŻE IDIOTKA Z KWIACIARNI
    ZACZĘŁA WYDZWANIAĆ DO MOJEJ ŻONY Z ŻADNAIEM LICZENIA KWIATÓW, Z
    GRADEM PYTAŃ JAKIE OTRZYMAŁA I PRETENSJAMI ŻE JAK MI NIE PASUJE TO
    NIE POWINIENEM ICH ODBIERAĆ, ŻE TERAZ ONA BEDZIE MIAŁA STRATĘ I
    NAJLEPIEJ JAKBY UWAŻAJCIE !!!! NAJLEPIEJ JAKBY MOJA ZONA ODDAŁA IM
    KWIATY ŻEBY NIE PONIEŚLI STRATY !!!!!!!! LUDZIE WYOBRAŻACIE TO
    SOBIE !!!!! ZONA ZADZWONIŁA DO MNIE ROZŻALONA I ZIRYTOWANA, O CO
    CHODZI, CO TO BABA DO NIE WYDZWANIA O KWIATY, ŻE JUŻ NIE CHCE
    ŻADNYCH KWIATÓW I NIECH JE SOBIE ZABORĄ!!!! TO MIAŁ BYC BUKIET,
    GEST, UCZUCIE.... TA FIRMA POWINNA JEDYNEI BUŁKI DORĘCZAĆ. ONI
    WOGÓLE NIE WIEDZĄ CO ROBIĄ I ILE SZKÓD WYRZĄDZILI!!!!! DLA NICH
    KWIATY TO JEDYBNIE BIZNAES. SUKA NAWET NIE POWSTRZYMAŁA SIĘ OD
    NAGABYWANIA KOBIETY OBDAROWANEJ KWIATAMI. TA ZDZIRA NIE ZADZWONIŁA
    DO MNIE, DO ZLECENIODAWCY TYLKO DO KOBIETY OBDAROWANEJ KWIATAMI Z
    PRETENSJAMI !!!! LUDZIE OMIJAJCIE POCZTĘ KWIATOWĄ Z DALEKA, BARDZO
    DALEKO.... BO JEŻELI ZALEŻY KOMUKOLWIEK NA WYRAŻENIU UCZUĆ TO TA
    KRETYŃSKA FIRMA MOŻE WAM JEDYNIE ZASZKODZIC. I TERAZ NAWET NIE
    CHCIELI MI PODAĆ NAMIARÓW NA PREZESA SPÓŁKI, CHOĆ TO DANE JAWNE. JA
    JUŻ JE MAM. MAREK JANCZY... DANE Z KARS'U. UWAŻAM TO ZA JAWNE
    OSZUSTWO BO KWIACIARNIA ORDYNARNIE PODMIENIŁA BUKIET Z DROGIEGO NA
    ZNACZNIE TAŃSZY I MYŚLELI, ŻE JA SIE O TYM NIE DOWIEM BO PRZECIEZ
    NIE WIDZIAŁBYM KWIATÓW W MOMENCIE DOSTAWY... ALE BYŁO INACZEJ I
    WSZYSTKO WYSZŁO NA JAW. PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TĄ FIRMĄ. I
    NIE INTERESUJE MNIE ŻE TO ZAWIODŁA KWIACIARNIA BO JA ZAMÓWIENIE
    SKŁĄDAŁEM U NICH. TERAZ ZASTANAWIAM SIĘ NAD POCIĄGNIĘCIEM DO
    ODPOWIEDZIALNOŚC KARNEJ ZA OSZUSTWO. I NIE CHODZI NAWET O KASĘ ALE O
    ZASADY I TO JAK ONI POTRAKTOWALI TAK NADER DELIKATNĄ SPRAWE. PANIE
    JANCZY, NA PAŃSKIM MIEJSCU NIE WIEDZIAŁBYM GDZIE SIE SCHOWAĆ ZE
    WSTYDU !!!!!!
  • 21.05.10, 01:18
    a już miałam zamówić kwiaty na dzień mamy.daruję sobie ich usługi.
    niedawno zapomniałam o czyjejś uroczystości,wiec przyszła mi do głowy p.k.
    ,jadąc przez miasto zobaczyłam szyld p.k. nad kwiaciarnią,więc się
    zatrzymałam.za kwiaty zapłaciłam 100zł.były przepiękne,oczywiście nie z katalogu
    .dostarczono je dokładnie o której chciałam,a osoba obdarowana przeżywa to do
    dziś))obyło się to baz pośrednictwa p.k. więc stąd może to zadowolenie
  • 09.07.11, 13:02
    Witam! Czy podjął Pan pomysł pociągnięcia PK do odpowiedzialności i rozpoczął sprawę sądową?
    Też zostałam oszukana i też chcę zareagować.
  • 19.08.10, 13:19
    Współczuję serdecznie. Wiadomo, że taka wpadka zawsze może się zdarzyć, ale mi
    jakoś się nigdy nie przytrafiła. Zamawiam u nich kwiaty od jakichś trzech lat i
    poza ceną nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Kwiaty są drogie, ale nigdy nie
    zdarzyło mi się, żeby albo nie przyjechały, albo przyjechały zwiędnięte.
  • 10.05.11, 23:54
    Ja korzystałem z tej poczty kwiatowej Taniapocztakwiatowa.pl i polecam w innych mają straszne ceny a tu spoko a dziewczyna była bardzo zadowolona i bez przypału bo na bileciku nie ma nazwy taniapoczta kwiatowa
    Pozdr
  • 08.07.11, 23:35
    W żadnym wypadku "Poczta kwiatowa"!!! Zostaliśmy oszukani, teraz jestem na etapie reklamacji i odzyskiwania kasy. Jestem maksymalnie wkurzona - nie chcę ich znać i widzieć!! Przestrzegam wszystkich! Postępują arogancko i bezczelnie. Konsultantka nie potrafiła poprawnie napisać adresu, chociaż go przeliterowałam. Kwiaty zamówiłam 2 tygodnie wczesniej. Nie dotrzymali pierwszego terminu, nie zawiadomili, że nie dostarczą na czas. Drugiego terminu też nie dotrzymali.... a kwiaty miały iść do Chicago na 90. urodziny ukochanej cioci. Napiszę jeszcze do Federacji Konsumentów, a my - wszyscy oszukani - możemy zapłacic im pięknym za nadobne. Proponuję W KAŻDEJ ROZMOWIE I W KAŻDYM TOWARZYSTWIE NAWIĄZYWAĆ DO USŁUG POCZTY KWIATOWEJ I ROBIĆ IM NAJGORSZY PR! Zobaczycie, jak to fenomenalnie działa.
  • 12.09.11, 10:44
    Musieliście mieć ogromnego pecha! Albo nie każdy korzystał z Poczty Kwiatowej, tylko może innych firm? Ja kupiłam kupon na grouponie jakiś czas temu i z niego skorzystałam i wysłałam piękny bukiet za śmieszne pieniądze! Dla mnie, bez zarzutu!
  • 28.05.12, 19:55
    RÓWNIEŻ NIE POLECAM!!! KWIATY NIE DOTARŁY DO ADRESATA. PO MOIM KONTAKCIE Z POCZTĄ KWIATOWĄ OTRZYMAŁAM INFORMACJĘ, ŻE ZAMÓWIENIE NIE ZOSTAŁO ZREALIZOWANE PONIEWAŻ NIE DOKONAŁAM PŁATNOŚCI, A WCZEŚNIEJ OTRZYMAŁAM E-MAILA Z PODZIEKOWANIEM ZA WPŁATĘ PIENIĘDZY! W KOŃCU NA 2 DNI PO UMÓWIONYM WCZEŚNIEJ TERMINIE DOSTAWY BUKIET DOTARŁ DO ADRESATA, NATOMIAST NIE BYŁ TO BUKIET ZAMAWIANY, NIE DOSTARCZONO RÓWNIEŻ WIZYTÓWKI Z ŻYCZENIAMI, KTÓRE MIAŁY BYĆ DOŁĄCZONE DO KWIATÓW. CENY KOMPLETNIE NIE ADEKWATNE DO OFEROWANEJ USŁUGI! 120 ZŁ ZA BUKIET 6. TO GRUBA PRZESADA!!! KLIENTA W TEJ FIRMIE NIE TRAKTUJE SIĘ POWAŻNIE! KTOŚ ZARABIA NA TYM INTERESIE GRUBĄ KASĘ, OBSŁUGA I JAKOŚĆ USŁUGI NA BARDZO NISKIM POZIOMIE. STANOWCZO ODRADZAM TE FIRMĘ!!!
  • 20.10.12, 19:06
    Witam Poczta kwiatowa to już tylko nazwa ,teraz to głównie kwiaciarnie internetowe polecam takie które mają jeszcze własne kwiaciarnie w większych miastach i jest taniej "www.internetowa-kwiaciarnia.eu"
  • 29.11.13, 07:52
    dokładnie, też wolę lokalną niż to coś o nazwie "poczta kwiatowa"... Dwa razy wysyłałam kwiaty z lokalnej kwiaciarni i zawsze byli o czasie i ceny o połowę niższe, a jakość ta sama! Czasami warto poszukać czegoś innego niż korzystać ze znanych marek tylko dlatego że są znane, bo później takie kwiatki wychodzą! Także z czystym sumieniem mogę polecić Kwiaciarnię Kwiat Lotosu www.kwiat-lotosu.eu i wszystkie mniejsze niż Poczta Kwiatowa, bo że mniejsze, działające lokalnie, nie znaczy gorsze!
  • 25.04.14, 11:26
    Zgadzam się. Raz zdecydowałam się przesłać kwiaty na Dzień Matki. Bukiet należał do dość wysokiego pułapu cenowego, sądziła, że traktowanie klienta jest dobre. Okazało się, że nie otrzymałam żadnej informacji w dniu doręczenia. Dzień po mama przyznała się, że nic nie dostała. Po awanturze na infolinii dostałam propozycję rekompensaty: rabat na kolejne zamówienia :| nigdy więcej. Na osłodę: w tym roku na urodziny przesłałam mamie bukiet przez laflora.pl. Zaskoczenie jak najbardziej pozytywne. Bukiety w niskich cenach, informacja na każdym etapie zamówienia, kwiaty dojechały w terminie i były piękne. Ich warto polecić, szanują klienta i jego pieniądze.
  • 25.05.14, 19:48
    Poczta Kwiatowa INC - kwiaciarnia Gaja.

    Stanowczo odradzam korzystania z uslug powyzszej firmy!

    Zamowilam sredni bukiet kwiatow "Tecza uczuc" (119.90zl, dostawa gratis) dla mamy z okazji Dnia Matki. Kwiaty owszem zostaly dostarczone na czas. Problem polega na tym, ze kwiaty ktore zamowilam to zupelnie cos innego, co sprzedajacy, Boguslaw Senator, dostarczyl mojej mamie! Zamowilam bukiet pieknych duzych roz (bez lisci), ciasno oplecionych gruba materialowa wstega po same paki, a dostarczono bukiet lekko zwiazany u dolu plastikowa cienka wstazka, nie pierwszej swiezosci, mniejszych roz z dodatkiem dwoch rodzaji paproci, jakichs drobnych bialych kwiatkow i duza iloscia lisci roz, bukiet dosc luzny. Nawet czytajac regulamin na stronie internetowej pisze: "sredni (bukiet najbardziej podobny do prezentowanego na zdjeciu)" oraz "Każdy bukiet z naszej oferty przygotowywany jest z bardzo starannie dobranych, świeżych kwiatów. Jego niepowtarzalną kompozycję i urodę gwarantują najlepsi floryści w Polsce." - jedno wielkie klamstwo! To co dostala moja mama to watpliwego pochodzenia i jakosci jarmarczany bukiet kwiatow zrobiony przez kogos o zerowych kwalifikacjach florystycznych za ok. 15zl. Oczywiscie zlozylam reklamacje i przslalam zdjecia bukietu, ktory zamowilam i bukietu, ktory dostarczono. P. Senator napisal: "Jakie widzi Pani różnice między dostarczonym a zamówionym bukietem?" a takze 'Proszę podać co w dostarczonym bukiecie jest niezgodne z tym zamówionym?" i odmowil zwrotu pieniedzy. Nie zaproponowal tez w zamian nic innego. Za zamowiony bukiet zaplacilam uzywajac serwisu PayPal, w zwiazku z czym zlozylam roszczenie poprzez strone PayPal i teraz czekam na decyzje.
  • 27.05.14, 16:28
    baaaardzorozczarowana
    Zamowilam 26.05. ok 9 dwa bukiety lacznie za 300 zl z nadzieja ze Klient ktory zostawia taka sume zostanie powaznie potraktowany i niestety wielkie rozczarowanie. Teoretyczne po okolo czterech godzinach powinny mamy otrzymac swoje swiateczne bukiety a sie tylko bardzo rozczarowaly! W miedzy czasie dzwonilam do biura obslugi klienta gdzie po pol godziny pani ktora odebrala Telefon poinformowala mnie ze moje zamowienie jest w realizacji i na pewno zostanie dzis doreczone! Ja sie wywiazalam z platnosci a #FirmaGaja dala d.....jutro juz bedzie po ptakach i te kwiaty moga sobie zatrzymac. Skladam reklamacje i chce spowrotem moje pieniadze! A Firma nierzetelna usuwa wszystkie negatywne komentarze! Dzwonilam z reklamacja ale podany Nummer obslugi klienta zostal odlaczony!
  • 04.06.14, 14:32
    Witam Państwa Serdecznie,

    Mnie niestety spotkała inna przykra sytuacja ze strony INC(Gaja). Zamówiłam kwiaty na dzień matki dla swojej mamy o 8 rano i odrazu wpłaciłam pieniądze. W opcji termin dostarczenia zaznaczyłam godz od 9-15. Zaniepokoił mnie fakt iż do godz 13 zamówiony bukiet jeszcze nie został dostarczony i wtedy podjęłam pierwsze kroki a mianowicie:
    1. Zadzwoniłam do firmy do Krakowa z zapytaniem czy i kiedy zostanie dostarczony bukiet, niestety Pani nie potrafiła odpowiedzieć mi o której konkretnie godzinie mama dostanie kwiaty.
    2. Chwile po godz. 15 zadzwoniłam ponownie z zapytaniem i żądaniem realizacji zamówienia, Pani miała dzwonić do kuriera i dać mi odpowiedz kiedy dowiezie kwiatki. Czekałam...
    3. Ponownie musiałam zadzwonić ponieważ nie doczekałem sie odpowiedzi. Tym razem odebrał Pan i bez słowa wyjaśnienia zaczął na mnie krzyczeć, co ja sobie wyobrażam i ze nie poda mnie informacji kiedy zostanie dostarczony bukiet i jeśli mi sie coś nie podoba to czeka na pozew i/lub czekać cierpliwie na przesyłkę.

    Czekam do dziś dzień... Ani kwiatków ani zwrotu pieniędzy.

    Proszę o informacje jak Państwa sytuacja została rozwiązana.
    Ja zamierzam pociągnąć Firmę IWC do odpowiedzialności karnej.
  • 28.05.15, 21:54
    Szkoda, że nie weszłam tutaj wcześniej, tzn przed zamówieniem bukietu na Dzień Matki na stronie pocztakwiatowa.pl. Już na wstępie brak mi słów. Kompletna klapa!!!! Ostrzegam wszystkich:
    Za bukiet o nozwie "Kwiaty Pamiętam o Tobie" rozmiar średni zapłaciłam 147 zł plus bilecik za 3 zł. I to były pieniądze wyrzucone w błoto, podejrzewam, że w niejednej kwiaciarni za taką kwotę dostałabym pięć takich "bukiecików" jaki dostarczyła poczta kwiatowa mojej mamie. Bukiet w ogóle nie zgodny z tym ze strony internetowej, pięć razy mniejszy, kwiaty nie te co trzeba,! Oczywiście mama była mile zaskoczona, ale gdyby wiedziała ile to kosztowało to chyba by jej szczęka opadła. Ja natomiast gdy zobaczyłam "to coś" u mamy, cała w nerwach obiecałam sobie, że zadzwonie do Biura Obsługi poczty kwiatowej i powiem im do słuchu, ale tu następne rozczarowanie.... Dziesięć prób przez trzy dni i żadnego odzewu, ich konsultanci są bardzo zapracowani, ciąglę słyszę przeprosiny miłego męskiego głosu i po prostu łagodnie mówiąc wymiotować mi się chce jak to słyszę! Nie mówiąc już o emailu, który im "wysmarowałam", i tu też rozczarowanie bo do tej pory zero odpowiedzi, a w regulaminie zaznaczone jest iż na emaile odpowiadają konsultanci w pół godziny!
    Ludzie nie nabierajcie się na tą firmę, Pierwszy i ostatni raz tam zamówiła kwiaty!
    Ja się nie poddam i chociażbym miała się tam za rok dodzwonić to ich zjeb....!
  • 28.05.15, 21:58
    Zapomniałam dodać, iż jakiś analfabeta w kwiaciarni odczytał imię damskie jako męskie i tak z Jagody zrobili mnie Jakubem, jakież to było zaskoczenie dla mamy dowiadującej się że ma dwóch synów a nie dwie córki.... Żenada po prostu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 25.08.16, 09:47
    Nie polecam. Zamówiłam. Kwiatuszki. Ruz. 70-80sm. Dostarczyli. 40sm. Marnowany. Kwiatuszki Az mi styd. Za. 300 zł. 😅. I taki. Bukiet Śmieszno. Po prostu taki. Bukiet. Można. Kupić. Za 70zl. W. Siedzę. Ostatni. Raz. Od poczta. Kwiatowa Ja. Nie. Dzenkuje
  • 11.05.17, 09:41
    Tylko i wyłącznie Kwiatowa Przesyłka! Świetna kwiaciarnia! Zamówiłam kwiaty z dostawą do małej miejscowości, dostarczenie odbyło bez najmniejszego problemu, kurier kontaktował się z odbiorcą według moich wskazówek. Bukiet wykonany starannie i estetycznie. Biuro obsługi miłe i pomocne w doborze kwiatów. Tutaj macie ich strone: www.kwiatowaprzesylka.pl/
  • 11.05.17, 14:45
    Ja korzystam już od kilku lat z usług kwiaciarni - tej ze stroną www.laflora.pl. Kwiaty zawsze dochodzą na czas, a bukiety wyglądają tak jak te zamawiane na stronie. Owszem raz była zmiana kwiatów ale zostałem o tym wcześniej poinformowany i wspólnie wybraliśmy na co zamienić. Być może to kwestia doboru kwiaciarni realizujących zamówienie w danym regionie ale jeszcze się nie zawiodłem i mam nadzieję, że już tak zostanie.
  • 01.06.17, 12:08
    Warto kupować w zwykłych kwiaciarniach, obsługa, jakość, o wiele lepsza niż tej poczty kwiatowej. Sprawdź amarantkwiaty.pl/kwiaty-w-warszawie-ursus/
    Ja korzystam z ich usług i jestem bardzo zadowolony ;)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.