Dodaj do ulubionych

nie polecam! firma WUMEX meble

29.06.17, 09:18
Kilka miesięcy temu zakupiłam narożnik w firmie wumex, przez allegro. Niestety. Żałuje tej decyzji do dziś. Mebel przyjechał do mnie ze sporym opóźnieniem mimo iż zapewniano mnie, że dostarczą go nawet do 14 dni. Ale opóźnienie to jeszcze bym przeżyła.. dodatkowo narożnik przyjechał nie w tym kolorze co trzeba (zamawiałam szary, przyjechał granatowy) - wiąże się to z kolejną reklamacją i oczekiwaniem (ponoć również 14 dni) - było 31. Po czym przywieziony narożnik był cały poobijany, materiał pozaciągany, jak to kierowca nazwał "z tyłu nie bedzie widać" . Ręce opadają. Teraz wiem że tanio to nie znaczy dobrze... Czekam już 2 miesiąc na zwrot pieniędzy i chyba sie nie doczekam...
Dzwoniąc tam w sprawie mojej reklamacji nic wielkiego się nie dowiedziałam - trzeba czekac, sprawa jest w trakcie finalizacji itp itd, jednak pisząc na fb firmowym opinie, jakiś małolat zaczął grozić mi policją, sprawą w sądzie za udostępnienie mojego komentarza(wyraziłam swoją opinię o produkcie i firmie) do opinii publicznej (który zaraz po dodaniu usunął).
Z takim podejściem do klienta daleko nie zajdziecie. NIE POLECAM!!
Edytor zaawansowany
  • 08.08.17, 13:28
    Witam

    Sytuacja bardzo przykra, osoba podszywająca się pod klienta naszej firmy dodała post o treści

    "Nie polecam!
    Podekscytowana niską ceną i skandynawskim stylem, zakupiłam narożnik Tony. To mój najgorszy wybór! Nie dość że kolor przyszedł inny niż zamówiony, materiał najgorszej jakości, wszystko pozaciągane, widać przetarcia, nóżki poobijane to teraz problem z reklamacją, nie wspomnę że nie wywiązują się w terminie! Jakaś kpina... To był mój pierwszy i ostatni raz! Czekam na zwrot pieniędzy!"

    O tyle sytuacja wygląda komicznie że narożnik tony w tamtym terminie został sprzedany tylko w dwóch sztukach, skontaktowaliśmy się z klientami którzy zakupili ten produkt w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

    1. Klienci byli bardzo zadowoleni z jakości mebla.
    2. Nie znali Pani która wystawiła nam taką opinie ( konto ewidentnie fałszywe oczywiście imię i nazwisko inne niż 'ilonakaminska80")

    Przebieg rozmowy

    Nasza wypowiedź:
    Witam. Nikt o podanym imieniu i nazwisku nie zakupił u nas żadnego produktu, oraz narożnik tony nie został dostarczony do Łodzi. To oszustwo, niejednokrotnie otrzymywaliśmy telefony o dziwnym charakterze najczęściej erotycznym, sprawa w dniu dzisiejszym trafia na policje na podstawie kodeksu karnego

    § 1. Kto przez uporczywe nękanie innej osoby lub osoby jej najbliższej wzbudza u niej uzasadnione okolicznościami poczucie zagrożenia lub istotnie narusza jej prywatność,
    podlega karze pozba­wienia wolności do lat 3.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto, podszywając się pod inną osobę, wykorzystuje jej wizerunek lub inne jej dane osobowe w celu wyrządzenia jej szkody majątkowej lub osobistej.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Odpowiedz "klienta":
    Pragnę poinformować, że narożnik był kupowany nie na moje nazwisko, lecz na osobę mi bardzo bliską. Wyrażanie swojej opinii w internecie jest rzeczą normalną by ustrzec innych przed naiwnością i nieprofesjonalnym podejściem do klienta. Usuwanie komentarzy również jest nie fair dla klientów. Groźby jakie Pan mi wysyła również są karalne.
    Wyraziłam swoją opinię i nie zamierzam jej zmieniać. Uzasadniłam swoją wypowiedź w komentarzu który Pan usunął.

    nie mam nic wspólnego z Państwa działalnością, tym bardziej z telefonami o podtekstach erotycznych.
    Jest to co najmniej niesmaczne, że oskarża mnie Pan o takie rzeczy. Również w tej sprawie mogę złożyć zawiadomienie na policję.
    Za pomówienia.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Nasza wypowiedź:
    Szanowna Pani od momentu wprowadzenia tego produktu sprzedaliśmy tylko dwie sztuki, po Pani wiadomości skontaktowaliśmy się z klientem który nie wyraził żadnej opinii (drugi klient wyraził bardzo pozytywną aż miło się czytało) i jest zadowolony z produktu co ciekawe nie znał Pani, usunęliśmy komentarz ponieważ Facebook daje nam taką opcję. Skoro nie jest pani autorem telefonów to bardzo się cieszymy i dalej będziemy szukać osoby która nas nęka. Pozdrawiam

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Po tej podpowiedz kontakt się urwał

    Facebook daje możliwość wyłączenia opcji z komentarzem i mamy prawo z niej korzystać. Faktycznie zespół naszej firmy składa się głównie z młodych osób, co ewidentnie komuś się nie podoba. Prężnie się rozwijamy - nasze ceny są o wiele korzystniejsze (porównując z konkurencją) już nie mówiąc o dużo wyższej jakości z czym inni nie potrafią się niestety pogodzić. Nasza Firma podjęła już odpowiednie kroki do tej antyreklamy.


    Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zakupów

    A osobie odpowiedzialnej za nękanie nas mówimy:
    Do zobaczenia

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.