Dodaj do ulubionych

Łóżka od Senpo/Premium Beds - ODRADZAM!

25.05.16, 15:01
Zdecydowanie odradzam zakup łóżka w firmie Premium Beds we Wrocławiu. Samo łóżko nie jest złe, jakością dorównuje tym produkowanym/oferowanym przez inne firmy z podobnej półki cenowej. Natomiast obsługa klienta jest na żenująco niskim poziomie. W ogóle nie zależy im na kliencie. Oczekiwanie na dostarczenie zamówionego łóżka to min. 7 tygodnie, podczas gdy obsługa mówi już o 5 tyg. Pomimo dwóch reklamacji z winy sprzedającego, jakość obsługi w ogóle się nie poprawiła. Pierwsza reklamacja to dostarczenie mi łóżka w złym rozmiarze - czekanie: 5 tygodni. Na uszkodzoną skrzynię (2. reklamacja) musiałam czekać aż 4 tygodnie. W sumie od momentu złożenia zamówienia do "cieszenia się" ostatecznym porduktem minęły 16 tygodni. Koszmar. A do tego żadnego zadośćuczynienia. Nic, zero rabatu czy darmowych produktów. Zdecydwanie odraczam współpracę z tą firmą.
Edytor zaawansowany
  • dorapres 23.06.16, 09:28
    Masakra, ręce opadają jak się tego czyta
  • malami899 20.04.18, 15:23
    Czytałam tę Twoją opinię przed zakupem i muszę przyznać, że mnie trochę zaniepokoiła.... ale pomyślałam sobie, że w sumie to było 2 lata temu i wiele mogło się zmienić, poza tym Senpo poleciła mi siostra. No i całe szczęście miałam rację - bo swoje łóżko dostałam u ustalonym terminie (nieco długim, ale na taki się zgodziłam) i wszystko było zgodne z zamówieniem i w pełni sprawne. Myślę, że nie ma co rozdrapywać ran - teraz Senpo naprawdę poprawiło się we wszystkich obszarach - większość negatywnych opinii jest sprzed kilku lat, a to przecież fajna, względnie młoda Polska firma. Trzeba dac im 2 sznsę ;)
  • nauick78 14.05.18, 14:04
    Mnie obsługiwała dosyć nieśmiała Pani (chyba dopiero się uczyła), ale po zadaniu przeze mnie i żonę kilku pytań, udało się znaleźć odpowiednie dla nas łóżko. Przez to, że pani sama szukała pewnych informacji zeszło nam trochę dłużej, ale ostatecznie jesteśmy zadowoleni z wyboru i z ceny. Całe szczęście wszystko dotarło do nas całe i kompletne, ale zostalismy poinformowani o tym jak i kiedy zlożyć ewentualną reklamację. Jeszcze nie korzystaliśmy i mam nadzieję, że nie będziemy musieli ;) Szkoda, że Tobie wszystko tak po grudzie szło. Ciężko mi uwierzyć w aż taki brak profesjonalizmu fimr - ale w sumie torchę czasu już minęło, więc wiele mogło się w sumie zmienić.
  • matmarta22 14.05.18, 14:12
    Może wyciągnęli wnioski po spotkaniu ze mną :) Cieszę się, że u Ciebie wszystko się udało. Jak pisałam, sam produkt jest w porządku i od 2 lat spisuje się bardzo dobrze.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.