Dodaj do ulubionych

Meble z vintage home odradzam!!!

28.08.15, 23:51
Ostrzegam przed zamówieniem mebli w fimie Vintage Home. Zdjęcia totalnie odbiegają od rzeczywistości, meble są bardzo niestarannie wykonane. Właściciele nie przyjmują zwrotów, mimo iż mebel, który kupiłam to standardowy produkt ze strony internetowej. Zamówiłam tu ławę- klasyczna oferta ze strony internetowej, po odpakowaniu mebla od razu skonatkowałam się z włascicielką, z prośbą o przyjęcie mebla, ponieważ nie spełnia on moich oczekiwań. Zaproponowałam nawet, żeby mi zwrócili dowolną kwotę za tę ławę, że zależy mi na polubownym załatwieniu sprawy, ale im niestety nie. Z pełną stanowczością odmawiają zwrotu! Teraz stolik za ponad 1000 zł będzie "zdobił" mój garaż, bo w mojej ocenie nigdzie więcej się nie nadaje!!!!Odradzam!!! Fatalny poziom usług i obsługi klienta!
Edytor zaawansowany
  • zuza2828 09.09.15, 14:38
    całkowicie zgadzam się z powyższą opinią!! Zamawiałam mebel z vintage home jakieś 5 lat temu i byłam zadowolona z usług i jakości mebla, dlatego po przeprowadzce do nowego domu postanowiłam zamówić u nich stół i stolik kawowy. Rzeczywiście staranność wykonania mebli średnia, natomiast poziom obsługi klienta fatalny. Pomimo, że wydaliśmy znaczną kwotę, odpowiedzi na maile mało konkretne, wręcz niemiłe. Ostatecznie stół przyjechał w kolorze innym niż zamawialiśmy więc czeka nas przeróbka u lokalnego stolarza i dodatkowe koszty. Odradzam!!!
  • tadeuus 14.09.15, 17:20
    Hmmm.... zastanawia mnie czemu kupujecie meble w salonach, o których mało się słyszy pozytywnych opini.... ja przynajmniej nie słyszałem nic o tym salonie. Meble to zawsze spory wydatek, więc chyba warto w necie poczytać co ludzie polecają ;0 hym??? :)
  • betibb 23.05.16, 08:17
    Miło nam ,że wróciła do nas Pani po kilku latach. Nie pamiętam sprawy , więć trudno jest mi się wypowiedzieć , ale zrodnie z regulaminem to klient decyduje o wybarwieniu mebla - jeżeli my się pomylimy i zamiast np. koloru dąb zrobimy orzech to oczywiście jesteśmy zobowiązani ten bład naprawić .. dlatego nie było chyba takiej sytuacji ,że daliśmy źle wybarwiony mebel i powiedzieliśmy, że nas to nie interesuje ??

    --
    <*>
    ZAPRASZAM DO VINTAGE HOME <*>
    www.vintagehome.com.pl/
  • patrycjawalczak1988 12.11.15, 13:24
    Witam serdecznie reprezentuję firmę Vintage Home pod adresem : www.vintagehome.pl i zwracamy się do Pani o sprecyzowanie dokładnie danych o którą firmę Vintage Home Pani chodzi i pod jakim adresem? Ponieważ firm o takiej nazwie w internecie jest wiele prosimy o podanie konkretnego adresu a taki wpis rzutuje na wszystkie działające firmy pod tą nazwą. My jako firma Vintage Home pod adresem www.vintagehome.pl nie mamy nic wspólnego z zaistniałą sytuacją .
  • olaaaaa0 22.11.15, 22:05
    Meble i usługi, których odradzam to: vintagehome.com.pl/ zdjęcia ze strony absolutnie nie oddają rzeczywistości. Meble są fatalne i właściciele w najmniejszym stopniu nie respektują praw klienta. ja kupiłam w internecie mebel, gdyż w regulaminie ich sklepu jest informacja, że możliwe są zwroty. Jak się w moim przypadku okazało, regulamin to jedno a właściciele i ich interpretacje to drugie!
  • palka_zapalka 25.11.15, 22:49
    i własnie to jest magia internetu, całkiem nieświadomie, bądź zupełnie celowo można komuś zniszczyć reputację!!!
    współczuję

    --
    mój suwaczek

    mój suwaczek
  • betibb 06.03.16, 22:50
    Pani olaaaa0 zamówiła mebel która do dziś jest w posiadaniu poczty polskiej bo postanowiła go oddać rezygnując z niego kilka dni po dostawie , dostawa odbywała się prywatnym przewoźnikiem i kierowca ciepliwie czekał aż Pani rozpakuje mebel i sprawi jakość... powodem reklamacji nie był źle wykonany mebel tylko rozmiar który klientka źle dobrała... Sklep Vintage Home respektuje prawa konsumenta ,ale pomyłki w rozmiarze przy prodkucji mebla na wymiar to niestety pomyłki osoby która zamówienie składa a nie stolarza który wykonuje zlecenie

    --
    <*>
    ZAPRASZAM DO VINTAGE HOME <*>
    www.vintagehome.com.pl/
  • olaaaaa0 07.03.16, 07:09
    Kłamstwo!!!! Produkt zamówiłam standardowy ze sklepu internetowego, którego wymiar doskonale znałam. Stół odpakowałam jak kierowca już odjechał a właściwie na drugi dzień. I tego dnia napisałam maila, że chcę go zwrócić! Wówczas dostałam informację, że było to "niestandardowe zamówienie". Stolik chciałam zwrócić ze względu na jego nieestetyczne wykonanie! Podczas rozmów telefonicznych przed złożeniem zamówienia otrzymałam informację, że konsument ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny, jeżeli jest to rozmiar standardowy ze sklepu internetowego! Dlatego taki rozmiar zakupiłam. Jak się okzało "na piśmie" jak już chciałam zwrócić takiej możliwości nie było. Zaproponowałam firmie, aby zwrócili mi chociaż część pieniędzy na to również się nie zgodzili!
    Stół aktualnie, jest w moim garażu, nie chciałam go nawet odsprzedać bo nie chciałam, żeby ktoś czuł się jak ja. Miałam sprawę kierować do sądu, ale doszłam do wniosku, że za tysiąc złotych nie będę się denerwować i tracić kolejnego czasu. Stąd moja opinia tutaj. Proszę więc nie bronić się tym, że stolik był w innym rozmiarze! Prawda jest taka, że jest fatalnej jakości! Gdyby było Państwo pewni swoich usług, przyjęlibyście zwrot i go zwyczajnie sprzedali innym, skoro jest cudownej jakości! Odradzam wszystkim zakupy w www.vintagehome.com.pl/

    Ps Regulamin sklepu rownież mówi, że jest możliwy zwrot, proszę się jednak tym nie sugerować. Bo firma nie ma nic albo prawie nic na stanie magazynowym, wiec zamawiając standard ze strony i tak traktują to jako indywidualne zamówienie!!!!
  • betibb 23.05.16, 07:56
    Jeżeli mebel produkowany jest na zamówienie i w momencie dostawy podpisuje Pani protokół że spełnia on wszystkie kryteria to na jakiej podstawie mamy go przyjąć ? Czekała Pani na swój mebel kilka tygodni , to nei był mebel który mieliśmy na magazynie..poza tym wyraźnie napisała mi Pani że nie pasuje Pani rozmiar - w świecie wirtulanym można napisać wszystko...jednak jest jeszcze korespondencja mailowa i tam wyraźnie napisała Pani w czym jest problem...

    --
    <*>
    ZAPRASZAM DO VINTAGE HOME <*>
    www.vintagehome.com.pl/
  • katarzyna_bmor 11.04.16, 18:28
    Współpraca z Państwem z vintagehome.com.pl na początku zapowiadała się dobrze, wręcz Pani Beata przemiła osoba. Niestety, od wczoraj kontakt przejął Pan Rafał Madajka. Jest to człowiek nieuprzejmy, niegrzeczny po prostu aż nie chciało mi się wierzyć co czytam w smsie. Otóż mili Państwo nie wysyła się wiadomości o informacji nadania przesyłki do przewoźnika prywatywnego po pierwsze w NIEDZIELĘ tylko w dni robocze. Mnie by w życiu przez myśl nie przeszło, żeby do Państwa w niedziele wydzwaniać kiedy moje meble będą. Po drugie nie ma żadnej informacji na stronie, że oferujecie również usługi w zakresie spedycji. Rozmowa z Panem Madajką była czymś strasznym. Od kiedy to klientom narzuca się godzinę odbioru mebli? To ja płacę za przewoźnika nie Państwo, żeby dyktować mi warunki gdzie to ja mam mieć meble dowiezione i na którą godzinę! Zastanówcie się proszę nad sobą, bo otrzymanie sms o godznie 22:50 w niedziele było NIEETYCZNE jak to raczył ów Pan napisać. Koszmar. Niewyobrażalne. Mało tego Pan jeszcze się zapiera się, że sms wysłał o godznie 19. To proszę mi wytłumaczy jaki cudem Pan Madajka wysłał mi odpowiedź na smsa, którego ja wysłałam do Państwa o 21 niedzielę o godzinie 19 w niedzielę? Czyżby to było tak, ze gdy w Łodzi jest godzina 21 to w Ostrowie Wielkopolskim 19?! Może Pan Madajka mieszka w inne strefie czasowej, o której tylko on wie.
  • anter77 22.11.15, 12:15
    Sklep Mirat ma fajne propozycje, polecam

    --
    Mirat.pl Więcej niż meble
  • mart60 08.02.16, 10:19
    Jeśli chcecie naprawde porządne meble to polecam zaglądnąć na meblewoskowane.pl :)
  • redlegvintage 06.03.16, 23:50
    Wiele fajnych mebli vintage znajdziecie tu: www.facebook.com/RedLegVintageFurniture/?fref=ts
  • betibb 23.05.16, 08:11
    Droga Pani ...mimo korespondencji mailowej i wyjaśnień i tak Pani groziła tymi oskarżeniami w internecie - mam nadzieję ,że w tej chwili czuje się Pani dobrze
    Ze swojej strony mogę napisać tylko jedno - oczywiście konsola dotarła do Pani uszkodzona i stało się na w trakcie transportu, kierowca który Panią obsługiwał wysłał nam zdjęcie i prosilismy aby nie odbierała Pani towaru bo nie był on taki jak powinien...dlaczego Pani odebrała ten mebel ? Nie wiem...chyba tylko dlatego ,żeby mieć argumenty do powyższej opinii.Dodatkowo kupiła Pani mebel w okresie promocji - należała się deska do serów...kierowca zapomniał ją Pani dać - jego wina.. ( zaznaczam ,że to obca osoba która usługowo wozi meble - nie jest to nasz pracownik )..chcieliśmy ten błąd naprawić ale Pani nie chciała absolutnie żadnego porozumienia...bo miała Pani żal do pana Rafała który za późno poinformował Panią o dostawie...za to już przeprosiliśmy...jak widać za mało skoro uraza była tak spora że opinia musiała trafić na forum.
    Produkcją mebli prowansalskich zajmujemy się prawie 10 lat , rocznie obsługujemy kilkuset klientów, współpracujemy z wieloma projektantami , nie raz robiliśmy meble dla vip-ów... Mam nadzieję, że na zaufanie jakim od lat darzą nas klienci nie wpłyną 2 opinie które w dodatku nie mają absolutnie żadnego pokrycia w realu. Jedna klientka zamawia zły rozmiar mebla i informując nas o tym chce wymiany, druga przyjmuje mebel uszkodzony w transporcie i nie chce przyjać żadnej propozycji ugody - chce jedynie pisać pełne żalu maile ( było tego dość sporo )
    Zamawiając meble w naszym sklepie mają Państwo obowiązek zapoznać się z regulaminem który jasno mówi,że meble produkowane są na zamówienie, pod konkretny wymiary ( wymiary w sklepie są TYLKO PRZYKŁADOWE ) Meble dostępne od ręki najczęściej są oznaczana na naszym profilu na facebooku - taki mebel oczywiście zakupujemy jako gotowy i mamy możliwość zwrotu bez podania przyczyny. Jeżeli to klient źle dobierze rozmiar czy kolor Ral mebla to robi to na swoją odpowiedzialność - tak jest spisana umowa - klient podaje nam swoje życzenia a my produkujemy. Jeżeli pomyłka jest po naszej stronie to zawsze w sposób ugodowy jest rozwiązana !

    --
    <*>
    ZAPRASZAM DO VINTAGE HOME <*>
    www.vintagehome.com.pl/
  • jasminekjasminek 23.05.16, 12:00
    Również gorąco odradzam. Zamówiłam niestety cały komplet w tej formie, i na wszystkich meblach pojawiają się żółte zacieki. Gdyby kolor ciemnial w sposob jednolity, to jeszcze było by zrozumiałe. Jednak te żółte plamy wyglądają bardzo nieestetycznie. Kolejna sprawa jest sposób komunikacji właścicielki. Nie m racjonalnej, konstruktywnej rozmowy. Nie macie Państwo co liczyć na postawę :"klient nasz pan". Usłyszeliśmy ze nie jesteśmy stolarzami wiec możemy podać nich do sądu. I to trzeba zrobić. Formy, które nie szanują klientów i próbują wcisnąć ciemnoty, skazane są w jakiejś perspektywie na wpadniecie z rynku. I jeszcze dla jasności, chodzi o firme z Ostrowa.
  • betibb 23.05.16, 18:42
    Ja zastanawiam się w tym przypadku nad jednym...jak żona pana adwokata który groził mi sądem może pisać takie rzeczy nie składając żadnej reklamacji drogą mailową ? Nie otrzymaliśmy od Pani żadnych zdjęć a na dodatek rok po złożeniu zamówienia , zamawia Pani kolejny mebel a 2 dni po tym fakcie przypomina sobie,że na meblach wyszły plamy ? Skoro meble były tak fatalnie wykonane dlaczego zamawia Pani kolejne, skoro zna Pani swoje prawa i absolutnie nie przyjmuje do wiadomości opini osób które od 3 pokoleń pracują w drewnie to dlaczego pojawia sie komentarz zamiast reklamacji i pozwu którym Państwo straszyliście ? Wszystko na temat puszczania soków żywicznych powiedziałam, taka informacja jest również na naszej stronie - to naturalny proces i zawsze takie plamy mają prawo wyjść gdy maluje się farbami ekologicznymi w jasnych kolorach...jeżeli uważa Pani nasze słowa za kłamstwo to możemy to sobie wyjaśnić na innej płaszczyźnie...my mamy za sobą licencjonowanego sprzedawcę farb, tartak ktory sprzedaje nam drewno oraz leśników...Meble które nie żyją to meble z mdf-u proszę o tym pamiętać na przyszłość !

    --
    <*>
    ZAPRASZAM DO VINTAGE HOME <*>
    www.vintagehome.com.pl/
  • wojtekmik 31.05.16, 22:55
    w przypadku problemu z meblami proponuję wykonać ekspertyzę przez biegłego rzeczoznawcę i wystąpić oficjalnie do sprzedawcy. Polecam stronę www.rzeczoznawca.mikolajski.pl
  • 33wiesio 29.08.16, 17:39
    A ja właśnie zamówiłam w tym sklepie lustro i fotel tapicerowany, po przeczytaniu tych opinii aż się boję co przyjedzie.
  • 33wiesio 08.09.16, 03:33
    Nie mam zastrzeżeń do towaru jaki przyszedł, a obsługa też bez zarzutu.
  • betibb 06.10.16, 21:02
    Bardzo nas to cieszy :)
    Obsługujemy miesięcznie wielu klientów , nie ma firm które w 100 % potrafia dogodzić każdemu ,ale można się starać....tylko oczekiwania muszą być realne ;)

    --
    <*>
    ZAPRASZAM DO VINTAGE HOME <*>
    www.vintagehome.com.pl/
  • j-kiekol 23.11.16, 16:28
    aż sprawdziłem i na zdjęciach faktycznie ładne, można się było skusić. jak chce Pani fajne meble drewniane polecam www.konarmeble.eu - trzymają jakość a ceny podobne
  • tomekabc123 08.03.17, 10:01
    Ja zdecydowanie polecam vintage home. Zamówiłem konsolę, stół, rtv i komodę (luty 2017). Część mebli według własnego projektu a wszystkie w indywidualnych wymiarach. Meble szybko przygotowane, bardzo precyzyjnie wykonane, świetny kontakt, otrzymałem zdjęcia przed wysyłką, ekipa otwarta na wiele zmian w meblach.
  • olusia241 23.06.18, 23:27
    Zgadzam sié w 100%
  • olakowalczyk470 16.10.17, 12:59
    Współczuję rozczarowania i nie dziwię się, że się pani zdenerwowała. Ja też lubię vintage meble i nauczona różnymi perypetiami podobnymi do pani przejść, zamawiam na stronach sprawdzonych, np pimpit.pl, dość że można zamówić u nich gotowe meble to jeszcze można jakieś swoje stare oddać do renowacji.
  • olusia241 23.06.18, 23:24
    Kolejny raz zamawiam meble,obecnie posiadam;komodę,stoliki kawowe ,stół, krzesła.Meble są prześliczne nie odbiegają od rzeczywistości.Właściciel każdy problem jest w stanie rozwiązač na poczekaniu,niesamowicie ugodowy i do tego elastyczny.Ja jestem pod wrażeniem.Obecnie czekam na łóżko do sypialni i jestem spokojna....pełen profesjonalizm.polecam

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.