Dodaj do ulubionych

Czym naprawić popękany balkon?

17.05.10, 15:39
Witam,

Chcę na balkonie położyć deski tarasowe, ale wpierw muszę czymś "pozatykać"
mikropęknięcia na powierzchni balkonu.

Powierzchnia jest już przemalowana jeden raz farbą BONDEX podłoga - niestety
deszcze spowodowały, że muszę poczekać z nałożeniem drugiej warstwy i
zastanawiam się czy wybór tej farby był w ogóle słuszny czy może powinienem
coś jeszcze zrobić zanim położę drugą warstwę?

Z góry dzięki za pomoc
Edytor zaawansowany
  • Gość: cromwell IP: *.163.246.94.ip4.artcom.pl 17.05.10, 15:47
    nie wierz w farbki
    kladziesz taras drewniany?
    poloz pape termozgrzewalna pod legary

    pzdr.
  • Gość: hascofungin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.05.10, 16:35
    Tak, kładę drewniane deski tarasowe na legarach.
    Hmm, niezły pomysł z tą papą, ale farba przecież śmierdzi tzn. ma taki
    charakterystyczny zapach ... tym bardziej w upalne dni?

    Wszelkie substancje farbopodobne odpadają?
  • 17.05.10, 17:19
    przede wszystkim jak już robisz remont to sprawdź stan obróbek blacharskich na
    tym balkonie a jeśli ich nie ma to załóż od tego zacznij ...pozdrawiam
  • Gość: Tomek-Dortmund IP: *.versanet.de 17.05.10, 21:00
    Blacha jest tez wazna, jesli taras ma byc z egzotycznego drewna to legary musza
    byc z tego samego materialu co deski tarasowe i jak juz cromwell wspomnial,
    musza lezec na podkladzuie z papy.
  • Gość: hascofungin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.05.10, 21:54
    Ale co z tą papą? Nie będzie śmierdziała?
  • Gość: Tomek-Dortmund IP: *.versanet.de 17.05.10, 22:14
    Mozesz tez uzyc nowoczesnych materialow, pape sie najczesciej stosuje przy
    tarasach gdzie legary maja bezposredni kontakt z ziemia i by byly poddawane
    ciaglej wilgoci. Zamaluj te mikropekniecia farba(jesli balkon jest
    szczelny/sasiadowi z dolu tynk jeszce nie odpada) i zacznij odrazu z legarami.
    Jesli balkon ma spadek to i tak bedziesz musial pracowac z uzyciem klinow itd.
    Zreszta drewno to nie moj temat, niech sie ktos inny wypowie, ja raczej
    preferuje tematy zwiazane z zaprawami, kamieniami :)
  • 18.05.10, 17:23
    drogi tomku
    sugerujesz zamalowanie farbka pekniec
    piszesz blacha tez jest wazna
    powiedz jak pogodzic farbke z blacha
    przeciez jak okujesz balkon blacha
    pomalujesz pekniecia farbka
    woda i tak dostanie sie pomiedzy farbke i blache
    chy nie lepiej okuc balkon blacha
    i pyknach na wszystko pape termozgrzewlna
    padlo pytanie czy papa smierdzi
    jak ja sloneczko podgrzeje to smierdzi
    pod deskami przestanie

    pzdr.
  • 14.04.11, 11:04
    hascofungin napisał:

    > Witam,
    >
    > Chcę na balkonie położyć deski tarasowe, ale wpierw muszę czymś "pozatykać"
    > mikropęknięcia na powierzchni balkonu.
    >
    > Powierzchnia jest już przemalowana jeden raz farbą BONDEX podłoga - niestety
    > deszcze spowodowały, że muszę poczekać z nałożeniem drugiej warstwy i
    > zastanawiam się czy wybór tej farby był w ogóle słuszny czy może powinienem
    > coś jeszcze zrobić zanim położę drugą warstwę?
    >
    > Z góry dzięki za pomoc

    Witam,
    moim zdaniem nie musisz naprawiać pęknięć, chodzi tylko o to aby powierzchnia była stabilna. Możesz położyć deski na legarach albo takie płytki z kompozytów WPC - układa się je właśnie na starym popękanym tarasie, nie trzeba tego ani konserwować ani olejować. Płytki układa się na zatrzaski, nie trzeba używać wkrętów. A rozwiązanie estetyczne i na wiele lat.
    Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania-zapraszam tel 602 265 411

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.