Dodaj do ulubionych

Ostrzegam przed drzwi.pl

IP: *.ssp.dialog.net.pl 04.06.08, 22:15
Witam,
chciałbym wszystkich ostrzec przed sklepem na Puławskiego - drzwi.pl. Jedynie
ekipa montażowa jest tam naprawdę w porządku. Właścicielka nie dość, że bardzo
mało uprzejma, to jeszcze po podpisaniu umowy przestaje interesować się
klientem. Przed podpisaniem naobiecuje wiele rzeczy, poopowiada jakie to
rabaty dają itp. a jak przychodzi do realizacji - terminy zmieniają jak tylko
mogą, dopiero gdy człowiek naprawdę zrobi awanturę - uspokajają się. Ceny też
w sklepie są zupełnie inne niż na stronie www czy ofercie przedstawionej 3 dni
wcześnie.
Ogólnie sprawa dla inspekcji handlowej i taką właśnie tam mam zamiar wysłać.
Z własnego doświadczenia wiem - lepiej unikać!!
Edytor zaawansowany
  • Gość: Lolek IP: *.ssp.dialog.net.pl 08.06.08, 11:51
    potwierdzam!
    ekipa montazowa - okay, Natomiast ceny zdecydowanie sie róznią od tych na stroni
    wwww, Poza tym - jak nie dopilnujecie to dostaniecie np. byle jakie wkładki,
    mimo że na stronie chwalą się, że w cenie drzwi są wkładki z klasą C, Te ich
    firmowe - to tanie drzwi, takie jak w markecie za 500 zł, więc tez uważajcie na
    to co kupujecie
  • Gość: johny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.12.08, 20:40
    Mylisz sie - masz rozne wersje sa tez drzwi w klasie C - sam decydujesz jaka
    chcesz. Ja zamowilem u nich drzwi i mam klase C 4 europejska GERDA. ta firma
    jest sensowa www.drzwi.pl
  • Gość: sliwinski IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.12.08, 20:43
    wydawalo mi sie ze jak zamowie drzwi w drogiej firmie to bedzie cacy - a impro
    nie dosc ze ma wygiete ceny to ma gdzies mnie i reklamacje sprawqdzajcie bo
    wciskaja kit i do dzisiaj sie z nimi szarpie
  • Gość: kowalski IP: *.chello.pl 09.12.08, 08:58
    Widze że ktoś z firmy www.drzwi.pl sam pisze posty, bo w przeciągu
    30 minut obskoczył wszytkie fora na temat drzwi. Cóż też może bym
    tak robił jak bym miał same negatywne opinie o swojej firmie.Może
    powinniście coś zmienić u siebie w firmie? Ale oczerniać konkurencje
    o której jest całkiem dobra opinia forumowiczów to nieładnie? Akurat
    śledze nie tylko forum gazety ale też i muratora, tam o Impro
    czytałem również w pozytywach.
  • Gość: cwaniaki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.11.10, 09:06
    montowałem dla nich wciskali klientowi chińskie drzwi z obi które kosztowały może 500 zł za , i tu UWAGA 2000 zł powinni dostać medal za wyłudzanie.
  • Gość: Kris IP: *.e-wro.net.pl 25.11.10, 18:30
    Również ostrzegam przed firmą drzwi.pl -> obsługa po-sprzedażowa na najniższym poziomie.
  • Gość: max IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 15.02.12, 12:03
    okropna firma założyli piękne drzwi z porty u mnie w mieszkaniu co można było to zepsuli
    porysowali krzywo przykręcili totalne partactwo
    do tego reklamacja źle wykonanej usługi to czysta fikcja pisałem pisma emaile
    oczywiście dostawałem odpowiedzi że monterzy przyjadą tego i tego dnia o tej godzinie
    nikt nie przyjeżdżał a ja tylko zarywałem dni w pracy czekając na monterów
    dopiero wynajęcie prawnika ruszyło sprawę
    tak że bardzo nie polecam firmy www.drzwi.pl z Wrocławia ul. Zielonogórska 12
  • 24.03.12, 13:05
    Witam , ZA DOBRZE WYKONANĄ PRACE CHCIAŁBYM POCHWALIĆ PANÓW MONTERÓW .PANA KRYSTIANA I PANA STASZKA.SĄ TO PANOWIE BARDZO MILI I DOKŁADNI.POLECAM.
  • Gość: wroclawianin IP: *.srv.volvo.com 10.02.09, 14:09
    Potwierdzam!
    Drzwi.pl to najwieksza porazka, z jaka sie spotkalem. Maja teraz siedzibe na ul.
    Zielonogorskiej we Wroclawiu.
    W moim przypadku ich usluga wygladala nastepujaco:

    1. Bardzo nieuprzejma obsluga przy sprzedażowa, szczegolnie wlascicielka + jej
    synek Julian - wyjatkowo niemili.
    Wciskaja towar, ktory maja aktualnie na wystawie, lub na stanie, nawet jesli ma
    widoczne wady.
    Przejawy zainteresowania mozna zauwazyc tylko do momentu wplaty pieniedzy na ich
    konto.
    Ekipa montażowa ok - nie można powiedzieć nic złego.

    2. Drzwi zostały zamontowane dopiero 3 miesiace po zlozeniu zamowienia i dopiero
    po moim przypominajacym telefonie zjawila sie ekipa montażowa. Widać, zapomnieli
    o kliencie, bo sprzedawczyni poinformowala mnie, ze drzwi juz dawno są "na sklepie".

    3. Jedne z zamontowanych drzwi maja zamontowana klamke zlego typu. Opisalem
    usterke z protokole, miala byc rozpatrzona jak zwykla reklamacja w ciagu
    miesiaca. Teraz dzwonie do sklepu po dwoch miesiacach, na co wlascicielka
    informuje mnie, ze nic takiego nie pamieta i nic takiego nie ma w reklamacjach.
    Poinformowala mnie, ze nalezy wyslac reklamacje mailem.
    Przy czym syn p. wlascicielki na ogledzinach usterki w domu powiedzial, ze
    reklamacji nie zglasza sie u nich pisemnie - wystarczy przekazac sprawe ustnie i
    to wszystko zalatwia. Probujac wyszydzic moje pytania dot. pisemnego sposobu
    zglaszania reklamacji, powiedzial tylko, ze jak chce to moge wyslac list
    polecony do sklepu - wtedy bede mial dowod, ze list doszedl.

    DRZWI.PL - NIE POLECAM! Darujcie sobie czasu, pieniedzy i stresu!
  • Gość: Ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.02.09, 13:34
    Ostrzegam !! Nie polecam. nie terminowi, olewają klienta, 3 miesiące temu
    zgłaszałam usterekę drzwi. do tej pory nikt sie nie odezwał i nic z tym nie
    zrobił. Byłam nawet tam osobiście i nic z tego. za każdym razem jak dzwoniłam
    musiałam przedstawiać sprawe od nowa.... pani stekała jęczała jakbym jej wielką
    krzywdę zrobila.... załuje naporawde załuje ze cokolwiek w tej firmie
    zamawialam... i naparwde to nie jest tak ze pecha mialam i tak mnie
    potraktowali.. oni tak wszytskich traktuja. zero przepraszam zero niczego...
  • 09.08.09, 11:53
    zgadzam się w 100% z przedmówcami. jedynymi, którzy przepraszali za bałagan byli prawdopodobnie najmniej za niego odpowiedzialni -monterzy. sami też byli zdziwieni faktem , ze zostałem "zakwalifikowany" do standardowej usługi, mimo tego , ze moje poprzednie drzwi były mocno niewymiarowe. sama wymiana, dzięki temu trwała łącznie około tygodnia, w którym to musiałem zasłaniać się kotarą przed wścibskimi spojrzeniami sąsiadów:) jakiekolwiek pertraktacje i próby tłumaczeń w siedzibie sklepu kończą się olewającym "ok, załatwimy". z kolei próba wyegzekwowania tych obietnic zatrzymuje się słowami "pan kłamie" , ewentualnie "klient kłamie", usłyszanymi podczas rozmowy monter - pani właściciel. reasumując firma opiera swoją działalność na usłudze, której raczej nie powtarza się zbyt często i tylko dlatego jakoś funkcjonuje. gdybym w niedługim czasie miał zamiar jeszcze raz wymieniać drzwi, na pewno nie zrobiłbym tego w w/w miejscu.
  • Gość: ataw1 IP: 80.72.33.* 06.10.09, 15:20
    oczywiscie , ostrzegam:,
    -obsługa "starszej" Pani uwłaczająca, jeszcze kilka lat temu sama
    jeździła na pomiary i szanowała klienta, a teraz no cóż woda sodowa
    uderzyła do siwej głowki:)
    - potwierdzam - ekipa Panów montarzystów bardzo w porządku - to
    troche ratuje tą firme.
    - niedotrzymywanie terminów zamówionych towarów chyba mają
    w "statucie" spółki....
  • Gość: maciej IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.09.09, 11:53
    Całkowicie zgadzam się. Obsługa tragiczna. Zapewniano mnie
    kilkukrotnie że termin realizacji drzwi to 3 tygodnie - przyszły po 6!
    Bardzo niemiły kontakt telefoniczny ("co ten klient od nas chce").
    Jedynie młoda dziewczyna na zielonogórskiej trochę wizerunek firmy
    poprawia :). Pozdrawiam.
    PS. Ruck-Zuck na mokronoskiej- TO DOPIERO TRAGEDIA!!! -jeszcze nie
    mogę dojść do siebie - ale to temat na osobną długą historię...
  • Gość: Jogurt IP: 212.127.88.* 07.10.09, 12:28
    U mnie inaczej:
    młoda dziewczyna
    - drzwi są u nas do obejrzenia - nie były
    - drzwi będą za tydzień, ale trzeba czekać 3 tyg. na ekipę, bo jest sezon
    urlopowy - na mój tel. po miesiącu - możemy do pana wysłać montażystów za trzy
    tygodnie
    - musiałem dopłacić 60 zł, bo takie mieli zalecenia producenta - informacji o
    tym na WWW nie zamieścili
    - po montażu ekipa zażyczyła sobie dopłaty 1000 zł, bo taką informację mieli od
    tej młodej - no to pokazałem chłopakom umowę ratalną na zakup drzwi i
    potwierdzenie wpłaty 1 raty - byli w szoku
    Na sam koniec telefon od 'młodej' czy mógłby pan do nas przyjechać i pokazać
    umowę ratalną?

    Jednym słowem firma totalna żenada, kłamią i oszukują klienta, polecam omijać
    szerokim łukiem (jedynie montażyści w porządku)
  • Gość: Rafal IP: *.static.tvk.wroc.pl 14.09.09, 22:37
    Potwierdzam przedmówców i przestrzegam przed drzwi.pl z
    Zielonogórskiej z Wrocławia. W moim przypadku wszystko odbyło się w
    miarę terminowo, ale chyba tylko dzięki temu, że pilnowałem sprawy i
    telefonicznie się przypominałem. Wg zapewnień stare ościeżnice miały
    być wymontowane i dokładnie w to miejsce wstawione nowe. Wszystko
    miało być zrobione delikatnie (mieszkanie jest używane) i fachowo. W
    rzeczywistości ekipa wymontowując stare ościeżnice i powiększając
    otwory drzwiowe zdewastowała ściany w przedpokoju, ścianki działowe
    wokół drzwi, a odpryskami ze szlifierki zniszczyła kafle w łazience.
    Tak więc oprócz "fachowego" możtażu drzwi musiałem jeszcze ponownie
    położyć gładzie i wymienić kafle. Obecnie walczę ze zwrotem kosztów
    za szkody. Obsługa niemiła - podczas jednej z rozmów reklamacyjnych
    usłyszałem: "No dużo będzie mi Pan jescze czasu zajmował?!" To była
    ta okropnie niemiła starsza Pani z biura. Można by jeszcze dużo
    pisać... UWAŻAJCIE, STRZEŻCIE SIĘ TEJ FIRMY!!!
  • Gość: Rafał IP: *.ssp.dialog.net.pl 16.12.09, 12:39
    Historii ciąg dalszy: 17 tygodni trwa reklamacja drzwi (ciekawe jak
    długo jeszcze...?). Każda wizyta w Drzwi.pl i rozmowa z właścicielem
    wiąże się z przypominaniem sprawy od nowa. Dodatkowe koszty wciąż
    nierozliczone. Przerzucanie odpowiedzialności na pracowników.
    Dzieciniada i żenada...
  • Gość: DLU IP: 188.121.0.* 31.12.09, 09:25
    "firemka" Drzwi.pl to jeden wielki skandal. Kosik - wlasciciel tego
    balaganu to zwykly klamca i opryskliwy typ! Kazdemu odradzam zakup w
    tej "firmie" - moje zamowienie bylo opoznione 4 tygodnie, a
    reklamacja jest juz zalatwiana kolejne miesiace!
  • Gość: Monika IP: 188.122.20.* 24.11.09, 17:53
    Niestety, ja mam podobną opinię. Pani ze sklepu jest wprost opryskliwa -
    oczywiście jeśli już się wpłaci pieniążki. Przechodzi wtedy przepoczwarzenie i
    zamienia się z miłej osoby w kogoś bardzo nieprzyjemnego. Mamy od roku drzwi
    Groemix - same kłopoty, ale niestety firma zwlekała z naprawą gwarancyjną -
    kilka razy się przerzucaliśmy jakimiś papierami a dziś dostaliśmy papier, że już
    jest po frytkach bo minął rok. LUDZIE! NIE KUPUJCIE W TEJ FIRMIE - TO OSZUŚCI!!!
  • Gość: montażysta drzwipl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.11.10, 08:58
    to jeden z najgorszych salonów montowałem dla tych krętaczy zwykła banda złodziei ze strony montażysty mogę powiedzieć że klienci są naciągani na każdym kroku płacąc np. za wkładkę przy zmianie stron otwierania drzwi 100 zł co naprawdę nic nie kosztuje bo nie ma różnicy dla producenta wkładka jest wkładka to wymysł salonu a wkładki najczęściej kupują ekipy montażowe przed montażem , klamki można dostać w castoramie za 19 zł u nich są po 120 -130 te same zapytacie skąd ? :)))) . Obróbka kierunku odwrotnego oprócz stałej ceny dodatkowo następną 100 to mamy już 200 zł wyłudzone. Progi kosztują maksymalnie 60 a u nich ...... Pomiarowiec jest to osoba która nie ma pojęcia o pomiarach , są to dziewczyny które obsługują klientów a po pracy za darmo muszą jezdzic na pomiary nie mają pojęcia o montażu więc o pomiarach również . Montażyści mają płacone połowę należnej stawki wiec nie krzyczeć na nich bo robią świetną pracę a salon im jeszcze zabiera . OMIJAJCIE TO MIEJSCE , POZDRAWIAM EKIPY MONTAŻOWE
  • 08.12.10, 19:51
    Dzieki za otrzeżenie, a ja ostrzegam przed spółdzielnią ŻAK z Kniaziewicza. Mają w centrum kilka budynków. Tyle lat, ile mieszkam nie miałem jeszcze ciepło w mieszkaniu zimą. Inni lokatorzy skarżą się na to samo. Dodatkowo budynek tak został zbudowany, że pojawia się w mieszkaniach pleśń. To co widziałem u sąsiadów na ścianach jest nie do opisania – czarny grzyb! Nie da się zimą wietrzyć mieszkania, bo potem nie ma czym ogrzać, chyba, że lubisz mieć 17 stopni w domu. Prezes udaje wariata, że nic nie wie albo, że wszystko gra, albo zwala na technicznego, albo na projektanta. I tak miesiącami przeciąga nygus jeden. Ale na zbieranie czynszu ze swoich lokali to ma czas, żeby to załatwić.
    Spółdzielnia jest zaśniedziała i tak ślamazarna. Już nie mówię o nieuprzejmej administracji. Wszystko nadęte i napuszone. Żałuję, że w czasie budowy bloku nie nakręciłem kamerą nawalonych budowlańców. Potem wszystko się sypie. Dlatego po kilku latach za nasze pieniądze musieli remontować wszystkie balkony, bo ludziom na głowę z 7 pietra tynk leciał. Każda najprostsza reakcja trwa miesiącami, bo udają, że coś robią. Nie chcesz mieć kłopotów, to omijaj z daleka.
  • Gość: hexeri IP: *.ssp.dialog.net.pl 03.07.11, 00:53
    O kurde... dzięki za te informacje, bo własnie w poniedziałek miałam iść kupić Porte Granit do nich. Czy może w takim razie ktoś powiedzieć gdzie mogę zakupić te drzwi we Wrocławiu, zależy mi na czasie bo miałam włamanie do mieszkania i drzwi stoją otworem...
  • Gość: irek IP: *.man.tk-internet.pl 03.07.11, 13:22
    Budus lub Elektryk-System. Kupiłem u tych drugich i właśnie jutro mam wymianę, inni sąsiedzi którzy kupili mieli naprawdę elegancko wykończone.
  • Gość: Styk IP: 82.177.102.* 26.07.11, 19:30
    Porte kupisz w Mata na Robotniczej. To dobrze poukładana firma i raczej nie powinno być z nią kłopotów .
  • Gość: ... IP: *.ssp.dialog.net.pl 25.07.11, 20:38
    ...
  • Gość: ????????????? IP: *.ssp.dialog.net.pl 25.07.11, 20:41
    JEDNA WIELKA PORAŻKA !!!!!!NGDY WIECEJ TEJ FIRMY ...NIE DO POLECENIA KOMPLETNIE !!!!! PRZED PODPISANIEM MALO W D**E NIE WEJDA A PO MAJA CIE GŁĘBOKO I DALEKO !! MASAKRA !! GDYBYM WZESNIEJ PRZECZYTALA FORUM NAPEWNO BYM IE ZAMIAWIALA DZWI !! BEZNADZIEJA NA MAXA !!!!!!NAPRAWDE OSZCZEGAM !!
  • Gość: ja nek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.13, 20:58
    Papraki .. firmy współpracujące to sciema a producenci którymi się chwalą wcale z nimi nie pracują.
  • Gość: jac IP: *.static.tvk.wroc.pl 01.08.11, 12:08
    Potwierdzam! Szkoda, że wcześniej nie przeczytałem tego forum. Widzę, że lata płyną a w tej firmie nic się nie zmienia. Przez nich remont opóźnił mi się o kilka tygodni, urlop zmarnowany. Masakra! Zdecydowanie odradzam!
  • Gość: Naiwny IP: *.adsl.inetia.pl 02.08.11, 14:41
    Nie przeczytałem wypowiedzi na tym forum i teraz też żałuję, że uwierzyłem w zapewnienia tej firmy. Po prostu nie są w stanie wywiązać się ze swoich zobowiązań. W moim przypadku trzykrotnie przekładali terminy, kolejne dwie ekipy czekają na zakończenie przez nich prac, a ja nadal nie wiem kiedy skończą. ZDECYDOWANIE ODRADZAM SKLEP DRZWI.PL Z UL. ZIELONOGÓRSKIEJ (no chyba, że komuś nie zależy na terminach) Co do jakości usług nie potrafię na razie nic powiedzieć, ale jeszcze tu wrócę ;)
  • Gość: wrobak IP: 94.42.140.* 28.09.11, 11:35
    Prawdziwa zabawa z tą firmą zaczyna się dopiero na etapie obsługi reklamacji. Niewykluczone, że spotkamy się w sądzie.
  • Gość: ula IP: *.xdsl.centertel.pl 25.10.11, 23:47
    Witam:) Reklamacja to dopiero próg do przeskoczenia...właśnie na tym etapie jestem. Chciałam zaznaczyć, że chodzi ogólnie o firmę mocne-drzwi.pl mają salony w różnych miejscowościach, my np. z Katowic, wcale nie lepiej!! W naszym przypadku oprze się o Rzecznika, bo jak można nie uznać wady fabrycznej potwierdzonej przez ich serwisanta ????
  • Gość: she IP: 81.15.218.* 14.12.11, 21:50
    Witam poszkodowanych,
    To co tu piszecie to przechodzi ludzkie pojęcie i granice zdrowego rozsądku ale to nic nowego.
    Też chcieliśmy kupić od nich drzwi, wpłaciłam zaliczkę ale w miarę szybko zorientowałam się że to banda OSZUSTÓW!!!
    Poczytałam inne fora, na których ludzie się wypowiadają na temat firmy WIELKIEGO - dosłownie (tak wygląda obleśnie) i w przenośni (myśli że taki jest a jest zwykłym błaznem) Pana Dawida...
    Również czekanie na montaż nas przeraziło dlatego żądaliśmy zwrotu zaliczki i chcieliśmy wybrać inną rzetelną firmę a nie oszustów którzy żerują na zwykłych biednych ludziach.
    Niestety prośby nic nie dały ale woleliśmy stracić kilka stówek zamiast czekać 4 miesiące, zapłacić kilka tysięcy za chińszczyznę (sprowadzają swoje modele kontenerami z chin za kilka złotych) i dostać jeszcze najgorszy chłam, z którym mielibyśmy mieć problemy cały czas.
    Obsługa w biurze była poniżej jakiejkolwiek krytyki. Panie nie rozumieją albo udają że nie wiedzą o co chodzi. A tak na prawdę kłamią bo reklamacji i spraw sądowych w związku z oszustwem mają pełno. Ich odzywki do klientów, traktowanie z góry i śmiechy między sobą pod nosem - SZOK!!! Pewnie takiego traktowania nauczył ich SAM SZEF.
    Na własne uszy słyszeliśmy rozmowę w sprawie reklamacji wielkiego pana D z jednym z klientów w której to był opryskliwy, niemiły, mówił że nie ma obowiązku podjechać na miejsce montażu po czym rzucał słuchawką. Po prostu skandal.
    Nie wiem jak taka osoba może być szefem firmy, kompletnie nic sobą nie reprezentuje, jest totalnym gburem. Jeździ sportową BMką i myśli że pozjadał wszystkie rozumy a wygląda jak idź stąd i nie wracaj.
    Ostrzegam wszystkich chcących robić zakupy czegokolwiek w tej firmie - oprócz drzwi sprzedają jeszcze felgi i nie wiadomo co jeszcze.
    Jak nie chcecie mieć mnóstwa problemów skorzystajcie z innej firmy która dba o swoich klientów.
    REBUD, KIING DOORS, MOCNE DRZWI TO JEDNA BANDA KŁAMCÓW!!!
    UWAŻAJCIE NA ICH ODZZIAŁY NIE TYLKO W AGACIE W KATOWICACH ALE MAJĄ TEZ W AGACIE W GLIWICACH, KRAKOWIE, ŻORACH, ŚWIĘTOCHŁOWICACH...
  • Gość: Klient IP: *.ingbank.pl 09.11.12, 14:34
    Witam, ostrzegam przed tą firmą KING DOORS!
    Zamontowano mi uszkodzone drzwi lub zostały uszkodzone podczas montarzu. Przyznano mi upust w ramach reklamacji ale niestety nie doczekałem się przelewu. Na telefony brak reakcji a maile przepadają bez odpowiedzi, kierownika nigdy (teoretycznie) nie ma w biurze...
    Kupcie drzwi w dużej, znanej firmie. Ja wyleczyłem się z małych firm na zawsze. Podobną sytuację mam z oknem.
  • Gość: Mariusz IP: *.ssp.dialog.net.pl 27.01.12, 11:51
    W pewnym sensie drzwi.pl to moja "zaprzyjaźniona" firma, nie znam szefostwa ale wielokrotnie pracowałem z ich monterami przy wykończeniach i znam sytuację, więc w pewnych sensie wezmę ich pod obronę ;-) . W tej czy w każdej innej firmie zamawiając drzwi, warto dopytać czy mają je na stanie - jeśli zależy nam na czasie. Jak nie mają na stanie to można się liczyć z opóźnieniami, które w zdecydowanej większości nie występują z winy sklepu, bo oni zamawiają i powiedzmy że średni czas oczekiwania to miesiąc. A że fabryka nie przysyła na czas, też z różnych powodów, to sklepy muszą świecić później oczami przed klientem. oczywiście nie zawsze to wina fabryki ale w zdecydowanej większości przypadków - proszę mi wierzyć. Mogli się oczywiście skontaktować ale to już inna kwestia. w każdym razie ogólnie, mając rozeznanie w "branży" proszę mi wierzyć że drzwi.pl są godni polecenia.
  • Gość: hubert IP: *.ssp.dialog.net.pl 27.11.11, 08:13
    to ja dorzucę jeszcze jeden salon od którego trzymajcie się jak najdalej, tj, Effecto przy strzegomskiej. było miło dopóki nie podpisałem umowy, potem już tylko pod górkę, żaden termin nie był dotrzymany, drzwi przyszły uwalone jakimś syfem, jak zareklamowałem to usłyszanemu żebym sobie je umył.. drzwi za 2,5tys za taką ceną oczekuje się chyba towaru i obsługi z górnej półki, na pewno u tych panów na strzegomskiej na to liczyć nie można. a teraz bujam się z reklamacją, bo umowa jest tak skonstruowana, że w zasadzie to jak zapłaciłem to oni mnie już więcej znać nie chcą. koszmar.
  • Gość: wkurzony IP: *.dynamic.chello.pl 17.12.11, 23:50
    Witam

    Przestrzegam wszystkich przed zakupem drzwi w firmie drzwi.pl na Zielonogórskiej we Wrocławiu. Zamówiłem drzwi bez montażu, zapłaciłem VAt 23%, następnie przysłali jakiś partaczy którzy mieli zamontować drzwi i wystawili mi fakturę na 7% VAT, oczywiście różnicę zabrali dla siebie!!!! Pomijam fakt że jedne z drzwi przywieźli odwrotne niż zamawiałem, na reklamacje muszę teraz czekać dodatkowe 4 tygodnie!!! Obsługa chamska, szczególnie niejaka pani Dominika (potrafi się rozłączyć bez słowa). Sprawa nadaje się do sądu i do urzędu skarbowego.
  • 19.12.11, 16:01
    no niestety ale tak bywa :(

    pozdrawiam
    hurtownia bestsale
  • Gość: mm IP: *.finemedia.pl 19.12.11, 19:58
    Jeśli minęło 31 od terminu realizacji umowy, zgodnie z jej zapisem można ją rozwiązać. W tym przypadku wykonawca zwraca wszystkie pieniądze plus podwojony zadatek.

    Generalnie odradzam każdemu zakupu drzwi w firmie Drzwi.pl. Fatalna jakość obsługi, nieterminowość i na dodatek zła jakość montażu(niezgodna z zaleceniami producenta).

  • 27.01.12, 14:05
    a mi zamontowali wszystko terminowo i dobrze, nie wiem czy to jakaś nieuczciwa konkurencja nie pisze tych opinii bo znam kilka osób z mojego otoczenia które także są zadowolone z ich usług. w sumie to chyba najwieksza taka firma we wrocławiu więc może raz na jakiś czas im się noga podwinie stąd te negatywy, sama nie wiem. polecam sama sprawdzić a nie sugerować sie tymi watpliwymi opiniami.
  • Gość: mooby IP: 67.221.255.* 28.01.12, 11:30
    Mi też te negatywne opinie śmierdzą konkurencją, jak się wczytać to większość pisana jest w podobnym stylu. Jeśli firma ma z tym problem mogę podać namiary na dobrego znajomego prawnika, który zajmuje się pomówieniami tego typu, czekam na info od kierownictwa sklepu sepjanusz@gmail.com .
  • Gość: Rafał IP: *.wroclaw.klm-internet.pl 26.04.12, 13:22
    Drzwi.pl na Zielonogórskiej, to zupełny brak kompetencji. Nie dość, że pomylili zamówienie, to każą sobie płacić przed odbiorem drzwi. Żadnego statusu na temat reklamacji. Czekam już prawie 2 miesiące a tu nic nie wiadomo. Podobno tryb reklamacyjny jest przyśpieszony, jakoś tego nie widać!!!!
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!!!!!!!!!! SALON DRZWI.PL ul. Zielonogórska, Wrocław
  • Gość: Kamil IP: *.ssp.dialog.net.pl 15.05.12, 17:26
    Widać tendencję w wpisach. Śmiać mi się chcę jak to czytam. Mój przedmówca napisał "karzą sobie płacić przed odbiorem" drogi Rafale nie pasuje Ci taka kolej rzeczy pójdź i kup drzwi w dowolnym markecie budowlanym ( żeby nie mówić o reklamie) i powiedz żeby wydali Ci towar zanim zapłacisz. Powiedz im jeszcze aby dowieźli Ci produkty do domu i zamontowali bez zapłaty :) życzę powodzenia.

    P.S. ostatnio kupowałem w firmie Agata narożnik skórzany za 12.000. Zapłaciłem i czekałem tydzień zanim mi go przywieźli. Idąc Twoim tokiem myślenia powinni mi go dowieźć do domu a potem pytać o pieniądze.
  • Gość: Drzwi.pl ODRADZAM IP: *.xdsl.centertel.pl 15.11.12, 11:09
    Tez ostrzegam wszystkich przed zakupami w drzwi.pl we Wroclawiu ul. Zielonogorska to naciagacze i oszusci reklamacji tam nie ma zbywaja ludzi klamia unikaja kontaktu !!!
    Tylko prawnik pomaga oszustow trzeba karac !!! PRZESTRZEGAM !!!
  • Gość: gość IP: *.wroclaw.mm.pl 01.06.12, 17:03
    Firma oszukująca klienta od momentu wystawiania faktury (nie informują, że kupujesz montaż drzwi a nie drzwi z montażem), przez próbę niedostarczenia faktury po reklamację, która się nie odbywa! W umowie kruczki uniemożliwiające załatwienie reklamacji (czas trwania nieokreślony + kara umowna za bezpodstawne wezwanie do usterki!) Uwaga na tą firmę - niemili, nieżyczliwi i wyrachowani!
  • Gość: anna IP: *.wroclaw.mm.pl 01.06.12, 17:03
    Teraz firma mieści się przy Zielonogórskiej i nadal robi takie wały, że szok!!!!!!!!
  • Gość: fenek IP: *.wroclaw.mm.pl 20.06.12, 14:03
    Drzwi.pl to straszna firma. Czuję się oszukany, bo mi w umowie nie napisali prawdziwych kosztów zakupu i montażu drzwi i z tego co wiem nie jestem odosobniony, bo jak byłem w salonie to przy mnie małżeństwo wykłócało się o uznanie gwarancji i miało pretensje o złośliwą obsługę. Wyszedłem zdegustowany! Nigdy więcej!
  • Gość: gość IP: *.dynamic.chello.pl 24.11.12, 17:40
    Ja również OSTRZEGAM PRZED DRZWI.PL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Oszuści, oszuści, oszuści.
    Nie radzę nikomu podpisywać umowy z nimi, czas oczekiwania na drzwi dłuży się w NIESKOńńńńCZZZONOŚŚŚĆĆĆĆĆ!!!!!!!!!!!!
    Obsługa okropna, po podpisaniu umowy mają Was w d......
  • Gość: Kadi IP: *.connecta.pl 29.08.12, 20:31
    Moja przygoda z firmą drzwi.pl jeszcze się nie skończyła (jestem umówiony na montaż), ale już mogę opowiedzieć trochę. W salonie obsługa jest bardzo miła i sprawiają wrażenie, że wiedzą co mówią. Kupiłem drzwi głównie dlatego, że Pani wmówiła mi, że mają super kontakt z producentem i moje zamówienie zostanie zrealizowane w 3 tygodnie. Miałem w tym czasie ekipę, która robiła mi remont dlatego montażu nie zamówiłem (sprzedawca poinformował mnie, że taką usługę mogę domówić w każdej chwili koszt 150zł za sztukę). Zapłaciłem zaliczkę, otrzymałem fakturę zaliczkową. Po 3,5 tygodnia zadzwoniłem aby zapytać co z drzwiami. Okazało się, że nie ma. Fachowcy w moim domu kończyli pracę więc chciałem domówić montaż. Pani powiedziała, że to nie ma sensu jak przyjdą drzwi to się domówi. Po 5 tygodniach zadzwoniłem co z drzwiami. Otrzymałem informację, że będą za 2-3 dni. Skoro był znany termin dostarczenia poprosiłem o montaż na co Pani odpowiedział, że mają kolejkę i na montaż trzeba czekać 2 tygodnie po wymianie zdań ze sprzedawcą i nieudaną próbą kontaktu z kierownikiem udało mi się porozmawiać z Panem układającym terminy montaży i ustaliłem dogodny termin. Zobaczymy jak przebiegnie montaż :).
    Co ciekawe na fakturze zaliczkowej vat na drzwi bez montażu wynosi 23%, a na fakturze z montażem 8%, przy czym wartość zamówienia brutto nie zmienia się - przeliczając różnicę od ceny netto montaż kosztuje ponad 300zł od drzwi - nie rozumiem tej praktyki i planuję wysłać zapytanie do rzecznika praw konsumenta. Wszystkie sklepy dają upusty liczone od różnicy vat przy montażu, a drzwi.pl nie - nie rozumiem dlaczego zmienia się podstawa opodatkowania.
  • Gość: klient IP: *.adsl.inetia.pl 15.10.12, 18:51
    Mam podobny problem i poza Urzędem Ochrony Konsumenta, faktura zostanie wysłana do Urzędu Skarbowego w celu oceny prawidłowości, bo tam gdzie bałagan tam są najczęściej nadużycia.
  • Gość: matematyk IP: *.adsl.inetia.pl 18.10.12, 14:40
    zakup drzwi z montażem
    1-wyliczają cenę drzwi brutto /23% Vat/ + 150 zł montaż jak na stronie www.drzwi.pl
    2-umowa sprzedaży z wyliczoną kwotą i zaznaczone montaż 150 zł
    3-faktura zaliczkowa- "wszystko do jednego worka" przez co mało przejrzysta
    4-faktura końcowa !!!! cena drzwi z Vat 8% + za montaż tyle ile brakuje do ceny wyliczonej w pozycji nr1 czyli np.250 zł oczywiście faktura również mało przejrzysta i krótko przed montażem -- by nie było czasu na dyskusję
    należy żądać dokładnego wyliczenia z 8% vat i oddzielnie ceny za montaż
    powodzenia
  • Gość: zdegustowana IP: *.ip.euro.net.pl 20.11.12, 19:59
    witam \nie polecam tej firmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    z prostych oto powodów
    1. rozmowa z przedstawicielem oraz zamówienie drzwi bez zastrzeżeń
    2.brak kontaktu przez dłuższy czas, ciągłe upominanie się o montaż
    3.montaż drzwi kilkakrotnie przesuwany-termin
    4.po ustaleniu dokładnego terminu-montażysta wyłączył telefon i nie zjawił się, nawet nie zadzwonił dlaczego
    5. firma w ramach przeprosin obniżyła mi cene o 50 zł
    6. po kilku miesiącach czekania zjawia się monter z drzwiami innymi jakie zamowiliśmy-i oferuje fachowe zamontowanie za dopłata własnie tych 50 zł, ktore miałam otrzymać w ramach przeprosin
    7. zamki i klamka najtańsze i najgorsze jakie moga być

    nie polecam tej firmy nikomu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: ela IP: 88.199.192.* 16.07.13, 14:00
    Uwaga,odradzam.Robota byle jaka,zostawione brudne,zachlapane cementem framugi,pęknięta przy montazu drzwi sciana.Dopraszanie sie robortnikow od klienta jedzenia,kanapek.Po byle jakiej robocie nie mozna uzyskac reklamacji,obiecanki cacanki,nie odbieranie telefonow.Poi prostu uiwazajcie.Montaz drzewi byl w lublinie.
  • Gość: wiewiórka IP: *.217.146.194.generacja.pl 09.11.12, 16:51
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: tadekrobol IP: *.217.146.194.generacja.pl 18.12.12, 14:09
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: Anna IP: *.cdma.centertel.pl 24.01.13, 13:59
    Fachowi pracownicy w biurze, montażyści też jak należy zrobili montaż. Przecież z tego, co się orientuje podatek 8% jest na usługę, a 23% za towar i z tąd różnica. My mieliśmy od razu z montażem i nie było żadnych nieprawidłowości przy fakturze. Ja osobiście polecam.
  • Gość: dani IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.13, 19:12
    Absolutnie odradzam. Obsługa miła, to tak, ale tylko do podpisania umowy i skasowania zaliczki. Późniejszy kontakt i próba uzyskania informacji to żenada. Wręcz arogancja i lekceważenie klienta. Chamstwu i drobnomieszczaństwu trzeba się przeciwstawić siłom i godnościom osobistom.
  • Gość: kojot IP: *.189.44.226.atman.pl 13.11.13, 12:28
    I ja odradzam, ta firma to jakieś nieporozumienie.
    Pracownice nie wiedzą, jakie oferty są na stronie. Ok, może często się zmieniają akcje promocyjne a wybór drzwi jest duży, mogę zrozumieć choć dziwi mnie to i tak. W końcu handlują drzwiami, nie słoniną. Ale tego, że przez 2 tygodnie nikt nie jest w stanie tego sprawdzić i poinformować klienta, a całe zamówienie jest przerzucane od jednej pani do drugiej, niczym gorący kartofel; że klient umawia się na konkrenty dzień z konkretną osobą na podpisanie umowy i po przybyciu okazuje się, że pani nie ma bo ma urlop, a wyniki pomiaru zaginęły w mrokach dziejów? To już jest niepojęte. Nakazano mi (sic!) przybyć do biura w tygodniu w godzinach pracy sklepu (sic!). Gwoli wyjaśnienia, nie dlatego umawiam się do przodu i w weekend, że mam kupę czasu na jeżdżenie po mieście w tygodniu... Podpisałam umowę jak Pan Bóg przykazał i czekałam na drzwi. Ku mojemu zdziwieniu, po jakiś 4 tygodniach od podpisania umowy (!!) okazało się, że miałam coś jeszcze dopłacać. Dopłacać nie zamierzałam, błąd nie był mój, ale pani ze sklepu. I wtedy kontakt zamarł. W międzyczasie dzwoniła inna pani umówić się na montaż. I tak można opisywać i opisywać, a sprawa dotyczy jednych głupich drzwi za tysiąc złotych...
    Summa summarum - obsługa może i miła, ale całkowicie niekompetentna. Poraża mnie, że pracownice tego przesympatycznego przybytku ewidentnie nie przeszły żadnych szkoleń z zakresu obsługi klienta. To klient musi się dobijać i dopytywać, bo panie nie raczą zadzwonić/napisać.
    O mailach to chyba szkoda gadać, poprzestanę na "Witam..." oraz wydawaniu poleceń i pytaniach "to zgadza się pani, czy nie?". Dodzwonić się trudno, często "koleżanka teraz nie może, obsługuje klienta". A ja jestem kim, domokrążcą oferującycm odkurzacze i encyklopedie?
    Montaż przede mną i jeśli coś ktoś spartoli (oczywistym jest, że mam pewne obawy, czy aby ekipa montażowa nie jest na poziomie pań ze sklepu), to chyba pasy będę drzeć...
    Jestem niezadowolona i rozczarowana. I od razu uprzedzam, nie jestem z konkurencji, pracowałam długi czas w sprzedaży i taki poziom obsługi jest zwyczajnie karygodny. Może dopiszę coś, jak zamontują mi te drzwi. Obym już nie musiała się skarżyć ani tu, ani w instytucjach stworzonych do skarżenia. A drzwi.pl będę omijać szerokim łukiem.
  • Gość: Lukasz IP: *.adsl.inetia.pl 04.02.14, 21:28
    Potwierdzam. Ja mam problem z reklamacja!
    Ta firma jest niepoważna. Reklamowalem drzwi we wrzesniu. Po długich bojach w styczniu otrzymalem nowe skrzydlo. Jednak płaciłem również za montaż. Niestety do dzis sie go nie doczekałem! Nie odpisuja na maile, zbywaja podczas rozmów telefonicznych.
    Nie kupujcie tam drzwi! podobne drzwi kupicie w Markecie budowlanym ale taniej!
    Naciągacze i oszuści!
  • 12.07.14, 10:32
    W Krakowie działają pod nazwą: Drzwi.Pl Iwona Boroń Marcin Gierak S.C.

    Obsługa stara się być miła, ale to tyle. Nie polecam, montaż to amatorka(trzeba zapłacić za całość przed realizacją usługi). Po montażu zarówno dzwi jak i ściany zostały wybrudzone. Montażysta kłótliwy, krzyczący na klienta, nieprzejmujący się jego opinią, oszczędza nawet na piance do montażu(na reklamacji dopiero ją uzupełnia). Po montażu utrudniony kontakt z firmą(dopiero za n-tym razem się dodzwoniłem i to na stacjonarny), długi czas na naprawę reklamacji(w moim przypadku ponad 2 tygodnie). Montażysta w trakcie reklamacji nie posiadał ani drabiny ani poziomicy w celu sprawdzenia czy dzwi są w poziomie!!! Obsługa nie jest zainteresowana reklamacją i satysfakcją klienta, liczą się tylko pieniądze:( Sugeruję zajrzeć do autoryzowanego salonu dzwi, jest takich dużo w Polsce, ceny są podobne, często organizują promocje. W takich salonach dbają o standard montażu i nie robią dziwnych problemów! Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług!
  • 18.02.17, 20:25
    Ostrezgam przed dzwi.pl w Krakowie.
    Masakra jakaś.
    1. NIETERMINOWOŚĆ
    2. WYKONANIE PRZEZ KILKA DNI
    3. KRZYWE WKRĘCENIE DRZWI
    4. Gdy się do nich dzwoni i się rości pretensję wyłączają się i tłumaczą to zerwanym połączeniem.
    5. ZLEWANIE KLIENTA

    Ludzie UWAŻAJCIE.
    jesli ktoś nie wierzy na prywatnego maila mogę wysłać zdjęcia spartolonego montażu.
    Trzeba się wykłócać nawet o sprzątanie czy wyniesienie gruzy.
    Nie mają nawet worków na śmieci. ŻENADA!!!
    zamawiasz na własną odpowiedzialność
  • 05.10.17, 15:15
    Potwierdzam. Należy ich dokładnie sprawdzać. Montażyści bardzo w porządku.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.