Dodaj do ulubionych

ostrzegam przed Generacja.pl dostawca internetu

IP: *.ssp.dialog.net.pl 15.06.13, 18:10
Oszuści!!!! internet od nich to dramat!!!! Totalnie olewają klienta.Trzeba to nagłośnić.Niedługo szczegóły.
Edytor zaawansowany
  • Gość: de robe IP: *.finemedia.pl 15.06.13, 23:46
    Hmmm, miałem internet od nich przez ponad dwa lata, może bez jakiejś niewidzianej rewelacji, ale było OK, problemy dość rzadkie, w razie czego szybko usuwane, biuro obsługi klienta działało sprawnie.
  • Gość: klient IP: 78.133.191.* 17.06.13, 16:55
    generacja.wroc.w.interia.pl/. Kliknijcie w link to super firma!!!!!! Bardzo kiepski dostawca Internetu.A dlaczego mam tu nie pisać? Każdy kto kupuje mieszkanie chce mieć internet a deweloperzy najczęściej narzucają dostawców.Dlatego jeżeli nie chcecie mieć problemów to pogadajcie z deweloperami ,spółdzielniami,wspólnotami aby odpuścili sobie generację.pl.Mam nadzieję ze generacja.pl pójdzie po rozum do głowy.
  • Gość: samiswoi IP: *.217.146.194.generacja.pl 29.06.13, 10:53
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: Maciej IP: *.ssp.dialog.net.pl 27.09.13, 12:56
    Przez użycie najtańszego okablowania do mojego routera dostała się woda i został trwale uszkodzony, urządzenie warte 300zł nadaje się na śmieci. Firma nie poczuwa się do odpowiedzialności, kabel lata mi po całym balkonie oraz elewacji budynku po trzech piętrach między antenami satelitarnymi moich sąsiadów. Dramat!
    Na dachu ich puszka do której był wpięty mój kabel wygląda jak po przejściu trąby powietrznej, wtyki luźne wystawione na deszcz, wiatr i śnieg. Kabel lata po dachu i jest cały przetarty, izolacja praktycznie uszkodzona. Mam zdjęcia !!!
    Sprawa skierowana na drogę postępowania sądowego.

    Czytajcie opinie i nie nabierajcie się!
    Internet radiówka co chwile urywa się sygnał nawet przy dobrej pogodzie, działają na częstotliwości mocno zaśmieconej innymi sygnałami. Nic dziwnego.

    Ja nie przeczytałem opinii i teraz żałuję, iż nawiązałem współpracę.
    Dwa razy przeczytajcie zanim się zdecydujecie, gdyż później pretensje możecie mieć sami do siebie.
  • Gość: moni_zaw IP: *.dip0.t-ipconnect.de 26.06.13, 17:14
    ja rowniez ostrzegam przed ta firemka, trudno to nazwac powazna firma, bardzo bardzo niemilo i niepowaznie traktuja klienta, wrecz obrazliwie.
  • Gość: tadziu64 IP: *.217.146.194.generacja.pl 05.07.13, 11:00
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: ON IP: *.ssp.dialog.net.pl 27.09.13, 13:17
    Pozytywne opinie tylko z IP firmy generacja, biuro samo sobie nabija pozytywne opinie.

    Uwaga na tego dostawcę, nie dajcie się oszukać, CZYTAJCIE PRAWDĘ !
  • 09.09.14, 17:36
    Bardzo ostrzegam przed Generacją. To firma Kogucik, zabili go i uciekł. Aż dziwne, że tyle osób dało się nabić w butelkę. :(
  • 09.09.14, 17:43
    Sorry, miało być: wziął pieniądze i uciekł.
  • Gość: kłamstwa! IP: 217.153.198.* 04.07.13, 08:22
    Generacja.pl ok firma? buahahahaha! Chyba tylko w oczach jej właściciela!
    Informacje od PRAWDZIWYCH klientów tej firmy znajdziecie tutaj: generacja.wroc.w.interia.pl/
  • 07.10.15, 11:39
    OPINIA O GENERACJA.PL (TELEKOMUNIKACJA INTERNETOWA) Wrocław

    Szawnowni Państwo, podejrzewam że wielu z was posiada internet z Generacji - wielu też wie jak bardzo irytujące i uciążliwe to jest. Przez ostatnie trzy lata, odkąd mieszkam w swoim mieszkaniu posiadałem internet z generacja.pl - niestety, mieli monopol na mój blok, gdyż nic innego nie było tutaj podciągnięte.
    Do czego odnoszą się moje zarzuty:
    -Notoryczne braki w dostawie internetu - średnio 2-3 razy w miesiącu po 1-2 dni.
    -Internet przerywany - jedna strona się wczyta, druga się nie wczyta.
    -Beznadziejna obsługa techniczna.

    Przytoczę tutaj dwie sytuacje z zaledwie ostatnich dwóch tygodni.
    #1 Niedziela (27.09.15) 8:00, BRAK dostępu do internetu. Dzwonię do obsługi klienta, ale przecież w NIEDZIELĘ ZAMKNIĘTE. Szukam na stronie (dobrze, że mam internet w telefonie) rozwiązania - znajduję telefon interwencyjny na który można wysłac smsa z problemem który zostanie przesłany do technika jeśli system go zaaprobuje. Wysyłam więc, cztery takie smsy.Jeden odrzucony, system pyta o więcej informacji, trzy jak sądze zatwierdzone. Czekam jednak cały dzień a internetu jak NIE było tak NIE ma. W poniedziałek rano dalej NIE ma, dzwonię o 8 - biuro obsługi klienta od 10. Dzwonię o 10, odbiera miła pani, JAK ZWYKLE proponuje mi żeby przełączyć komputer z routera na kabel - przez 3 lata ani razu nie była to wina mojego routera. Robię więc to po raz setny, dalej nie działa. Mówi, że technicy się tym zajmą i do popołudnia internet powinien być. Około 18 internet wraca.
    #2 Wtorek (6.09.15) 12:30, Co CHWILE PRZERYWA POŁĄCZENIE. Takie coś bardziej irytuje niż brak internetu, gdyż czekasz aż strona się wczyta a tu nie ma nagle połączenia mimo ze sekund pięć temu było. Dzwonię do obsługi klienta. Odbiera mężczyzna i JAK ZWYKLE proponuje żebym przełączył komputer na kabel - mówię mu, że router jest sprawny, że to notorycznie u nich coś nawala. Każe sprawdzić technikom - podobno wszystko okej ale zbadają sprawę i do mnie oddzwoni. Do końca dnia to samo, telefonu brak. Dzwonię w środę rano - odbiera miła pani i znowu mi proponuje żebym przełączyl komputer na kabel - powtarzam co mówiłem dzień wcześniej. Każe czekać, czekam, mówi, że u nich jest problem i technicy go naprawiają, internet będzie do godzin popołudniowych.

    To są zaledwie dwie, z kilkudziesięciu takich sytuacji. Przestrzegam przez tym dostawcą internetu. Jeśli macie inną możliwość to nią idźcie. Mnie uratował fakt, że na początku września Orange podciągnął swoje światłowody, 300 Mb w tej samej cenie (było 20Mb), brak zakłóceń, całodobowa obsługa klienta i nikt nie wmawia mi regularnie, że mój sprawny router jest popsuty.
    Powtórzę - bojkot na GENERACJA.PL. NIE POLECAM !!!
    Pozdrawiam, Sebastian M.
  • 06.10.17, 08:23
    Właśnie pozyskałem od nich Internet i telewizje i wszystko przebiegło bez zastrzeżeń, telewizja super jakości z fajnymi pakietami (zwłaszcza sportowe bo na tym się skupiłem :)) internet smiga aż miło, obsługa bardzo miła i kompetentna wiec może co najgorsze już za nimi i warto dać im szanse

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.