Dodaj do ulubionych

Agata Meble Gdańsk - nigdy więcej

04.11.14, 21:23
Myślałem, że kupując w takim wielkim sklepie spodziewać się mogę traktowania lepszego, niż kupując na bazarku u Pana Henia, który jutro zamknie kramik i szukaj wiatru w polu...... Nic bardziej mylnego.

Kupiłem w sklepie Agata Meble w Gdańsku sofę. Wybrałem spośród przedstawionych mi przez pracownika materiałów (segregator z logo producenta - firmy Kasprzak). Do tego zamówienia pozostało uściślenie szczegółów (np. obszycie w kolorze materiału itp)

Po dostawie okazało się, że zakup nie odpowiada zamówieniu.
Sklep zupełnie Cię olewa, gdy zgłaszasz reklamację, opiera się co najwyżej na dostarczonych przez Ciebie zdjęciach, nawet nie chce im się pofatygować aby osobiście zobaczyć sofę.

Sklep w całości opiera się na opinii producenta, który uważa, że obszycie białą nitką kolorowej sofy jest OK, bo "my uważamy, że ten kolor pasuje" - ciekawe, że nie obszyli wściekłym różem, bo gdyby nie daj boże taki wg nich pasował.... Oczywiście gwarant nie widzi nic dziwnego w tym, że część sofy jest faktycznie obszyta w kolorze tapicerki, ale widzę że nie zamierza się do tego odnosić.
Kolejna sprawa, jaką jest wykonanie tapicerki bardzo ciasne (wręcz się "rozchodzi") zostało podsumowane z humorem: "Klient sam wybrał materiał i nie ponosimy odpowiedzialności za ten wybór" - wyborne doprawdy w sytuacji, gdy wybierasz w sklepie spośród próbek materiałów dostarczonych przez producenta

Składanie reklamacji w tym sklepie to kolejna paranoja - pracownik obsługi klienta oczywiście kiwa głową ze zrozumieniem, komentuje wspólnie z Tobą zaistniała sytuację, a następnie odsyła pismo od producenta z opinią jak wyżej i sprawę uważa za załatwioną.

Sprawa zgłoszona do Miejskiego Rzecznika Konsumentów - powiedzieli, że nie widzą szans, bo sklep w ogóle nie podejmuje się mediacji i nie chce się dogadywać

Jako, że wyczerpałem już niemal wszystko (poza sądem) to mogę z czystym sumieniem napisać, że NIE POLECAM ZAKUPÓW W AGATA MEBLE, a piszę to, bo może ktoś przed popełnieniem takiego zakupu zajrzy do netu szukając opinii
Edytor zaawansowany
  • agatameble 05.11.14, 14:10
    Szanowny Panie,
    Niestety nie jesteśmy w stanie odnieść się bezpośrednio do Pana wypowiedzi bez poznania numeru reklamacji, dlatego bardzo prosimy o przesłanie numeru reklamacji w formularzu kontaktowym zawartym na stronie www.agatameble.pl/firma/kontakt . Ze względu na ochronę danych osobowych prosimy nie umieszczać numeru na forum. Obiecujemy, że postaramy się Panu pomóc.

    Pozdrawiam
    E-rzecznik Agata Meble
  • pleban1975 07.11.14, 20:59
    wysłałem odpowiedź do "e-rzecznika", a oni:
    Witam,

    Nie otrzymałam od Pana pisma w tym mailu proszę o załączenie go a wyślę odwołanie do producenta na podstawie Pana pisma.

    Pozdrawiam
    Dział Reklamacji
    Opis: Opis: s.meble.pl/gfx/meble/pl/mebleaktualnosci/4849/1/4849_pl_4.jpg
    reklamacje.gk@mebleagata.pl

    tel. biuro: (0-58) 888 12 50 fax: (0-58) 888 12 47
    Katowickie Przedsiębiorstwo Meblowe "AGATA" S.A.
    40-203 Katowice, Al. Roździeńskiego 93
    www.agatameble.pl
    www.facebook.com/MebleAgata

    NIP: 634-019-74-76 ; Regon: 272241916
    Sąd Rejonowy w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego numer KRS0000037615
    Wysokość kapitału zakładowego wynosi 12.747.550, PLN, kapitał w całości wpłacony.


    PARANOJA !!!!
    ZNACZY, ZE NUMER ZAREJESTROWANY JAKO REKLAMACJA U NICH W SYSTEMIE NIC DLA NICH NIE ZNACZY I CHCĄ GO POZNAĆ ABY PONOWNIE ROZMAWIAĆ Z PRODUCENTEM?
    ŚMIECH NA SALI I MYDLENIE OCZU?
    ODPOWIEDZIAŁEM:
    NAPISZĘ JESZCZE RAZ WIELKIMI LITERAMI, BO MAM WRAŻENIE, ŻE ALBO TRAKTUJECIE MNIE JAK IDIOTĘ, ALBO SAMI MACIE PROBLEMY Z POSTRZEGANIEM RZECZYWISTOŚCI.
    JEŚLI PRZESŁAŁEM WAM NUMER REKLAMACJI, TO CHYBA ZNACIE DOTYCHCZASOWĄ KORESPONDENCJĘ Z PRODUCENTEM I WIECIE, ŻE JUŻ ZWRACAŁEM SIĘ DO NIEGO, A PÓŹNIEJ ROBILIŚCIE TO WY PRÓBUJĄC UNIKNĄĆ ODPOWIEDZIALNOŚCI JAKA CIĄŻY NA SPRZEDAWCY.
    USIŁUJECIE MNIE WCIĄGNĄĆ W GIERKĘ POLEGAJĄCĄ NA ODSYŁANIU "OD ANNASZA DO KAJFASZA", CZYLI WYSYŁANIU MNIE DO PRODUCENTA, KTÓREGO ODPOWIEDŹ JEST WAM ŚWIETNIE ZNANA.
    JA NIE KUPIŁEM MEBLA W FIRMIE KASPRZAK, A W AGATA MEBLE I OD FIRMY AGATA MEBLE DOMAGAM SIĘ TRAKTOWANIA JAK EUROPEJCZYKA, NIE ZAŚ ZRZUCANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI NA PRODUCENTÓW, Z KTÓRYMI JAK MOGĘ DOMNIEMYWAĆ ŁĄCZĄ WAS UMOWY POLEGAJĄCE NA PRZEJĘCIU UPRAWNIEŃ REKLAMACYJNYCH PRZEZ SPRZEDAWCĘ (TYLKO MOJE DOMNIEMANIE - JEDNAK W ŚWIETLE WASZEGO POSTĘPOWANIA BARDZO PRAWDOPODOBNE)


  • niechceniechce 02.12.14, 21:26
    Złożyłam reklamacje 14,11 miał ktoś do mnie zadzwonić w tej sprawie, minęły dwa tygodnie i nic, również nie można się dodzwonić do działu reklamacji w Poznaniu. Proszę o wyjaśnienie sprawy - nie, mam czasu codziennie "wisieć" na telefonie z nadzieją, że ktoś odbierze telefon. ( nr 2014/REKL/PZR/003375 )
  • kol.3 04.12.14, 08:02
    Na Agata Meble jest bardzo dużo skarg. Mój kuzyn też miał z nimi kłopoty przy zakupie łóżka.
  • passman 04.12.14, 15:14
    A nie pomyślałeś, że najgłośniej krzyczą niezadowoleni, a jak ktoś jest zadowolony to milczy i się rozkoszuje chwilami z nowym meblem ;P Swoją drogą niechceniechce zdajesz sobie sprawę, że podając numer zamówienia na forum do którego zagląda dziennie pół Polski udostępniłaś tym wszystkim ludziom swoje dane osobowe?
  • artrak2 15.01.15, 10:31
    To poszukaj np. negatywnych opinii o np Ikea jak jesteś taki mądry. Tego raczej nie uswiadczysz i to obrazuje przepaść pomiędzy tymi dwoma firmami jesli chodzi o obsługę klienta
  • trodur 06.03.18, 19:19
    Ja również ,, po szkodzie " ale nie wiem czy na długo będę mądry . Kupiłem sofę pn. Loren .Producent DCM w Pieckach.
    Serwisanci przyjeżdżali dwukrotnie . Wymienili element na polecenie producenta nie będący przyczyną reklamacji.
    Serwis zgadza się z klientem , że sofa ma wadę , która uzasadnia odstąpienia od umowy . Salon Agata w Gdańsku po wnikliwym rozpatrzeniu reklamacji w porozumieniu z działem technicznym i serwisem producenta, reklamację w całości
    odrzuca . Pozostaje droga sądowa , na którą jestem zdecydowany. Nie odpuszczę draniom zelewającym rynek bublami.
  • trodur 06.03.18, 21:02
    Ostrzegam przed kupnem sofy ,,Loren'' producent DCM. Nie sposób ją rozłożyć do funkcji spania. Serwis był dwukrotnie .
    Przyznaje że są podstawy do odstąpienia od umowy . Odjeżdżają i decyzja po pierwszej wizycie odmowna . Po drugiej wizycie po nie skutecznej naprawie Salon Agata w Gdańsku sms-em zawiadomil mnie , że reklamacja jest w realizacji. I nastąpiła
    absolutna cisza. Osobista interwencja w dziale rekl. nic nie dała. Obiecują interwencję u producenta , ale już nie mam złudzeń , że spotkamy się w Sądzie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.